کانادا صدور رواديد برای اتباع کشورهای ابولا‌زده را ممنوع کرد

کانادا اعلام کرد صدور روادید برای ساکنان کشورهای "ابولا زده" را به حال تعلیق درمی‌آورد تا از ورود این نوع ویروس مرگبار به این کشور، جلوگیری کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، کانادا  روز جمعه اعلام کرد صدور روادید برای ساکنان کشورهای "ابولا زده"  را به حال تعلیق درخواهد آورد تا بدین ترتیب از ورود  این نوع ویروس مرگبار به داخل کشور ، جلوگیری کند.

کشور مهاجر پذیر کانادا اعلام کرد مسئولان این کشور از سه ماه قبل از تاریخ درخواست روادید، هیچ گونه درخواست روادید را از افرادی که در کشور ابولا زده بوده اند، نخواهد پذیرفت و به جریان نخواهد انداخت.

در بخشی از این بیانیه آمده است: "مسئولان بخش مهاجرت همچنین هیچ فرم جدید درخواست روادید را صادر نخواهند کرد یا درخواست های کنونی از اتباع خارجی را که قصد دارند به یک کشور ابولا زده سفر کنند، به جریان نخواهد انداخت."

هرچند کانادا بارها برای موارد احتمالی ابولا هشدار داده است، اما این کشور هنوز هیچ موردی را از شیوع این بیماری ثبت نکرده است.

 سازمان بهداشت جهانی جمعه اعلام کرد تاکنون  در مجموع 13 هزار و 567 نفر به این بیماری دچار شده اند که در نتیجه 4 هزار و 951 نفر که عمدتا در کشور های لیبریا ، گینه و سیرالئون هستند، جان باخته اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار