در هفت ماهه سال جاری، ۱۶میلیون و ۶۷۹ هزار تن کالا به ارزش ۴ میلیارد و ۸۹۴ میلیون و ۵۶۰ هزار دلار کالا از گمرکات استان هرمزگان صادر شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از گمرکات استان هرمزگان، عباس علیدادی با اعلام این خبر افزود: صادرات غیر نفتی گمرکات استان هرمزگان در هفت ماهه سال ۹۳ به وزن ۱۶میلیون و ۶۷۹ هزار تن و به ارزش ۴ میلیارد و۸۹۴ میلیون و ۵۶۰ هزار دلار می باشد و عمده کالاهای صادراتی از گمرکات استان در این مدت سایر روغن های سبک بجز بنزین، قیر نفت، سنگ آهن فشرده نشده، پلی اتیلن وکاتد میباشد.

وی ادامه داد: این میزان واردات به کشورهای امارات، چین، هند، ترکیه و سریلانکا صادر شده است، همچنین میزان واردات استان نیز در همین مدت به وزن ۵میلیون و۶۸۴ هزارتن به ارزش ۱۱میلیارد و۷۷ میلیون دلار می باشد.
 
ناظر گمرکات استان هرمزگان در ادامه افزود: ترانزیت خارجی استان هرمزگان در هفت ماهه  سال ۹۳ به وزن۲ میلیون و ۵۲۹ هزار و ۶۷۰ تن به ارزش ۱۱میلیارد و ۲۱۶ میلیون و ۶۶۴ هزار دلار می باشد و همچنین عمده اقلام ترانزیتی از گمرکات استان هرمزگان نیز شامل  لوازم و قطعات خودرو، پوشاک، کفش، چای، مبلمان و لوازم خانگی است.
 
علیدادی تصریح کرد: درآمد عمومی گمرکات استان هرمزگان در هفت ماهه  سال ۹۳ بالغ بر ۳۱ هزار و ۶۲۵ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۷ درصدافزایش داشته است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: گمرک ، صاردات ، واردات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار