عضو کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: 13 آبان امسال قطعا یک روز به یاد ماندنی در تاریخ کشورمان خواهد بود و مردم شور و شعور حسینی را به منصه ظهور خواهد رساند، مکتب اصیل حسین‌بن علی(ع) که مبارزه با تعدی و ظلم است، نیز در 13 آبان امسال که متقارن با عاشورای حسینی بوده، جلوه‌گر خواهد شد.

"حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی" نماینده مردم محلات و دلیجان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرارسیدن 13 آبان و دهه مبارزه با استکبار جهانی و تقارن آن با عاشورای حسینی(ع)، گفت: 13 آبان جلوه‌ای از قیام حسینی است که امام خمینی(ره) نیز از آن به عنوان انقلاب دوم یاد می‌کنند.
 
وی افزود: 13 آبان نشان داد که فرهنگ عاشورایی و فرهنگ حسینی در کشور ما بر تمامی فرهنگ‌ها غلبه دارد و مردم ما از مکتب حسینی مبارزه با ظلم را آموختند که اگر بنا باشد بین ننگ و شهادت یکی را انتخاب کنند، قطعا زیر بار ظلم و ننگ نخواهند رفت که این آموزه‌ای از مکتب عاشورا است.   
 
عضو کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: مردم ما از مکتب امام حسین(ع) آموختند که شهادت بالاترین مرتبه انسانی است و برای رسیدن به آن از هیچ چیزی فروگذار نمی‌کنند. 
 
وی تأکید کرد: 13 آبان امسال قطعا یک روز به یاد ماندنی در تاریخ کشورمان خواهد بود و مردم شور و شعور حسینی را به منصه ظهور خواهد رساند، مکتب اصیل حسین‌بن علی(ع) که مبارزه با تعدی و ظلم است، نیز در 13 آبان امسال که متقارن  با عاشورای حسینی بوده، جلوه‌گر خواهد شد.   
 
سلیمی در پایان گفت: پیام 13 آبان امسال این است که تنها گزینه روی میز برای ملت ما مقاومت است؛ مقاومتی که برای پیش برد اهدافمان از آن استفاده می‌کنیم و سایر گزینه‌ها راه به جایی نخواهد برد.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار