ستاره بلامنازع بایرن مونیخ و تیم ملی فرانسه به طورحتم بالاتر از ستاره‌هایی نظیر کریم بنزما و...در بین فوتبالیست های مسلمان کنونی قرار دارد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، "فرانک بلال یوسف محمد ریبری" که در سال 2006 ودر پی موفقیت هایش در جام جهانی 2006 به اسلام گروید و 3 نام اسلامی را برای خود برگزید، به طور حتم برترین فوتبالیست مسلمان کنونی و ستاره اثرگذار بایرن مونیخ است.


فرانک بلال یوسف محمد ریبری 31 ساله شماره 7 بایرن مونیخ فوتبال خود را در 19 سالگی از بولونه فرانسه اغاز نمود و در سال 2004 موفق شد به تیم متز راه  یابد و پس از آن به گالاتاسرای در سال 2005 بپیوندد . از سال 2005 تا 2007 در مارسی به عنوان یک بال نفوذی روزگار عالی را سپری کرد و در 60 بازی 11 گل به ثمر رساند و حتی در جام جهانی 2006 با گلزنی برابر اسپانیا سبب شد تا در تیررس تیم های بزرگی چون بارسلونا، رئال مادرید و بایرن مونیخ قرار گیرد.

فرانک ریبری با مبلغ 25 میلیون یورو در نهایت به بایرن مونیخ در سال 2007 میپیوندد تا رکورد نقل و انتقالات سرخپوشان الیانس اره نا نیز شکسته شود و از سال 2007 تاکنون در این تیم مطرح المانی طی 181 بازی 64 گل به ثمر برساند که برای یک هافبک رکورد عالی باشد.


ضربات آزاد ریبری بسیار عالی و اثرگذار بوده وبارها بایرن مونیخ از این ضربات نهایت بهره را برده وحتی چندین بار هم نام وی جز 3 بازیکن برتر سال فوتبال جهان و نامزد نهایی توپ طلا قرار گرفته است.

فرانک بلال یوسف محمد ریبری در 81 بازی 16 گل به ثمر رسانده است.


انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۲۳:۲۰ ۱۳ آبان ۱۳۹۳
بازیکن محبوب منه !!! عااااااااشقشم !! واقعا نابغس
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۳:۵۱ ۱۳ آبان ۱۳۹۳
مایه افتخاره مسلمونهاست
آخرین اخبار