شکارچیان گردنبند در دام قانون گرفتار شدند

با تلاش ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران و دستگیری دو عضو باند سارقان بعنف و یک مالخر، ۱۹ فقره سرقت بعنف طلاجات در شهرستان‌های تابعه کشف شد.

سرهنگ گلزاری جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت:در پی ارسال یک فقره پرونده سرقت از کلانتری ۱۱ مرکزی در خصوص دستگیری دو سارق بعنف به نام‌های «م-ز» ۲۴ ساله اهل رزن همدان و «الف-ز» ۲۰ ساله اهل اراک پس از انتقال متهمان به پلیس آگاهی استان، تحقیقات فنی پلیس از متهمان آغار شد.

جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران ادامه داد: متهمان در بازجویی‌های پلیسی اعتراف کردند به همراه دو تن از دوستانشان به نام‌های «م-الف» و «ر-الف» اقدام به سرقت به عنف، کیف قاپی وگردنبند قاپی می‌کردند و طلاهای سرقتی را به شخصی به نام «ی-ش» در قلعه میر می‌فروختند که پس از شناسایی طلافروشی با اخذ نیابت قضایی مغازه طلا فروشی در قلعه میر شناسایی و متهم به نام «ی-ش» ۳۴ ساله ساکن قعله میر دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

به گفته این مقام انتظامی، متهمان در مواجهه حضوری اعتراف کردند که سارقان، طلا‌های مسروقه را به وی فروخته‌اند.

سرهنگ گلزاری خاطر نشان کرد: متهمان با قرار تامین مناسب در پلیس آگاهی استان در بازداشت به سر می‌برند که برابر اطلاع رسانی پلیس، تاکنون ۱۹ مالباخته که مورد سرقت به عنف طلاجات توسط متهمان قرار گرفته بودند شناسایی و در مواجهه حضوری موفق به شناسایی سارقان شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار