استاندار کربلا در سخنانی از سفر قابل ملاحظه زائران به کربلا با هدف حضور در مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از المسله: "عقیل الطریحی" روز شنبه در سخنانی پیش‌بینی کرد که پس از پیروزی‎های نیروهای ارتش عراق و گروه‎های بسیج مردمی در منطقه "جرف الصخر"، عاشورای امسال شمار زائرانی که به کربلا سفر می‎کنند، افزایش قابل ملاحظه‎ای خواهد داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه امسال همزمان با پیروزی‎ها و عملیات پاکسازی "جرف الصخر" پیش‎بینی می‎شود که شمار زیادی از زائران برای حضور در مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی به کربلا سفر کنند، افزود: طرح‎های امنیتی و خدماتی که نخست وزیر و وزیر کشور از آنها مطلع شدند، برای روزهای تاسوعا و عاشورا در نظر گرفته شده است.

استاندار کربلا گفت: ما هم اکنون به اجرای این طرح‎ها دست زده و اعتقاد داریم که به خواست خدا و آگاهی شهروندان و همچنین همکاری زائران با ما، طرح امنیتی با موفقیت اجرا خواهد شد.

"عقیل الطریحی" اضافه کرد: محرم امسال از بسیج مردمی برای تامین امنیت زائران کربلا استفاده کردیم؛ امیدواریم که به خواست خدا روند امور به شکل خوبی پیش برود.

انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار