رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی، وصل عاشقانه جانباز شهید گرانقدر امیر سرتیپ 'محمدعلی کمانگری» را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارشگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از بنیاد شهید، در پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی آمده است: خیل دلدادگان سالار شهیدان جملگی شیدای شهادت بودند، برخی با قافله شهادت راهی دیار معشوق شدند و برخی در رکاب امام صبر در کوچه های پر فراز و نشیب روزگار به جانبازی در میان زمینیان رسالت ایثارگری یافتند. اما قدم های ایشان هیچ گاه زمین گیر خاک نبوده و این اجر مجاهدتشان است که کالبد رنجور و روح پر تمنایشان را به برادر و هم رزمان شهیدشان واصل می کند.

نامبرده در ادامه ضمن تبریک به مناسبت وصل عاشقانه جانباز شهید گرانقدر امیر سرتیپ 'محمد علی کمانگری' که بایسته و سزاوار این مرتبه والا بود، صبر جمیل و تسلی خاطر بازماندگان و علو درجات آن جانباز شهید معزز را از بارگاه ایزد منان مسئلت کرد.

مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید امیرسرتیپ «محمدعلی کمانگری» امروز (یکشنبه) در ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش برگزار می شود.

امیر سرتیپ محمدعلی کمانگری سحرگاه شنبه به جمع همرزمان شهیدش پیوست .

شهید محمد علی کمانگری در تاریخ هشتم آبان 1327در خانواده ای مذهبی در شهرستان گرگان متولد شد و در سال 1346 در آزمون ورودی دانشگاه افسری امام علی (ع) شرکت و پس از قبولی وارد این دانشگاه شد.

سرتیپ کمانگری پس از طی کردن دوره های مختلف نظامی با درجه ستوان دومی با رسته پیاده فارغ التحصیل و به عنوان فرمانده گروهان در یگان های مختلف نیروی زمینی ارتش مشغول به خدمت شد.

این شهید بزرگوار با شروع جنگ تحمیلی در یگان های عملیاتی حاضر و به مقابله با دشمن بعثی پرداخت.

وی به جهت ویژگی ها و شایستگی های فردی و نظامی در تاریخ 23 اردیبهشت 1362 به درجه سرهنگی نائل و به فرماندهی لشکر 30 گرگان منصوب شد.

شهید سرتیپ کمانگری در حین ماموریت به درجه جانبازی نائل شد و به رغم مشکلات جسمی ناشی از جانبازی از فعالیت و خدمت به وطن دست برنداشته و تا لحظه شهادت در سمت های مختلف، منشأ خدمات شایانی برای همرزمان و مردم شهید پرور استان گلستان بود.

شهید سرتیپ محمد علی کمانگری به مدت هشت سال عضو شورای اسلامی و چهار سال رییس شورای اسلامی شهرستان گرگان بوده است.


انتهای پیام/
برچسب ها: تسلیت ، ایثارگران ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار