فیلم کوتاه «حرف» با نویسندگی و کارگردانی «احمدرضا حجارزاده» به چهارمین جشن فیلم کوتاه مستقل خورشید راه یافت.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط‌عمومی این فیلم، چهارمین ساخته کوتاه «احمدرضا حجارزاده» با نام «حرف» در بخش مسابقه چهارمین جشن فیلم کوتاه مستقل خورشید پذیرفته شد.

حجارزاده علاوه بر نویسندگی و کارگردانی، مسئولیت تهیه‌کنندگی این فیلم کوتاه را نیز بر عهده داشته است. شبنم خزلی و یونس محمودی نیز به‌عنوان بازیگر در فیلم «حرف» حضور داشته‌اند.سایر عوامل فیلم از این قرارند: جهانبخش ایمانی(تصویربردار)، قاسم خدابنده‌لو (تدوین و صداگذاری)، بهروز جوادی(صدابردار)،امیر ادهم (عکس و طراحی پوستر)، مجید همت‌یار(طراحی و اجرای بروشور)، حبیب ماجدی(دستیار تصویربردار)،الناز حجارزاده (مدیر روابط‌عمومی).

در خلاصه داستان فیلم آمده: دختر و پسر جوانی برحسب تصادف در نشریه‌یی با یکدیگر هم‌کار می‌شوند. پسر رفته‌رفته به دختر دل می‌بندد اما دختر مشکلاتی دارد که نمی‌تواند درخواست عشق و ازدواج او را بپذیرد.در حالی‌که پسر بر شکل‌گیری این رابطه اصرار دارد،حرف‌های دختر حقایق دیگری را روشن می‌کند.

احمدرضا حجارزاده پیش از این سه فیلم کوتاه «عشق‌بازی یا چگونه یاد گرفتم دست از نگرانی بردارم و مرگ را دوست بدارم»،«برداشت»و«فرشته من» را کارگردانی کرده.او همچنین به همراه امیررضا نوری‌پرتو طرح فیلمنامه بلند«تار عنکبوت» را نوشته است.

گفتنی است چهارمین جشن فیلم کوتاه مستقل خورشید دی‌ماه امسال به دبیری مهدی یارمحمدی در تهران برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.