مسئول عقیدتی- سیاسی ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش گفت: ملت ما با درس گرفتن از عاشورای حسینی عزت خود را به‌دست آورده و در مبارزه با قدرت‌های طماع و فریب‌کار موفق بوده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسن بحرینی مسئول عقیدتی- سیاسی ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش در گفتگو با  خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران درباره قیام امام حسین(ع) و ارتباط آن با استکبارستیزی و الهام گرفتن یوم‌الله 13 آبان از آن اظهار داشت: بقا و دوام مکتب اسلام در طول تاریخ از طریق قیام و نهضت عاشورای حسینی تضمین شده است و امام حسین(ع) برای دفاع از ارزش‌های الهی و دینی قیام، خود و خانواده خویش را در طبق اخلاص تقدیم کردند و در حادثه کربلا پیروز شدند.  
 
وی با اشاره به الهام‌بخشی قیام عاشورا افزود: ملت ما با درس گرفتن از عاشورای حسینی عزت خود را به‌دست آورده و در مبارزه با قدرت‌های طماع و فریب‌کار موفق بوده است.  
 
مسئول عقیدتی- سیاسی ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش با بیان اهمیت الهام‌بخشی عاشورا و موفقیت در قیام‌های بزرگ دیگر از جمله 13 آبان خاطرنشان کرد: استکبارستیزی و مبارزه با ظالم از ویژگی‌های قیام عاشورا بوده و ملت ایران با پیروی از امام حسین(ع) به عزت رسیده است.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار