تعداد 4هزارو522 گزارش مردمی 7 ماه امسال به سامانه 124 در سراسر استان اعلام که به بیش از 98 درصد آنها رسیدگی شده است .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری به نقل ازروابط عمومی مدیریت نظارت و بازرسی مازندران مدیر نظارت و بازرسی استان گفت: از این تعداد گزارش 3215 مورد به صورت تلفنی ، 1165  مورد به صورت کتبی و 142 مورد به صورت حضوری  بوده است

اصغر زاده بیشترین آمار شکایات دریافتی را متعلق به گران فروشی با 3126 مورد بیان کردوافزود : سایر تخلفات متعلق به کم فروشی  و تقلب با 674 مورد، عدم درج قیمت با 473 مورد و صادر نکردن فاکتور با 132 مورد است .

وی عمده تخلف انجام شده در حوزه کالا و خدمات  را مربوط به خواروبار ، انواع نان ، حمل و نقل ، مسافر ، میوه و سبزی، پوشاک ، غذاهای رستورانی بیان و تصریح کرد : سامانه 124 آماده دریافت شکایات و گزارش های مردمی در سراسر استان است .


انتهای پیام /ز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.