سباستین فتل که در چهار سال گذشته به عناوین پیاپی قهرمانی دست یافته بود عنوان کرد عملکرد او در این فصل از چیزی که بر روی کاغذ دیده می شود هم بدتر است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران فتل که سال گذشته به چهارمین عنوان قهرمانی خود رسید، در این فصل به طور مداوم در پس هم تیمی خود دنیل ریکاردو قرار گرفت.

فتل گفت: سال متفاوتی برای من بود و از چیزی که بر روی کاغذ هم دیده می شود، بدتر است. خیلی اوقات پیش آمد که نشد عملکرد واقعی خودمان را نشان دهیم چون چیزهایی وجود داشت که به ما سرعت نمی بخشید. اما خوب برخی اوقات هم این طور می شود.

وی افزود:اگر به وضعیت رانندها نگاه کنید، برخی اوقات شما تأثیرگذار هستید. بعضی وقت ها هم چیزهای دیگر بر روی شما تأثیر می گذارد. همه چنین دورانی را پشت سر گذاشته اند. شاید سال های آخر برای من خیلی خوب باشد.

این خیلی راحت است که از مسابقه های بد، درس های خوبی بگیرید. در یک مسابقه طولانی و یا در یک فصل طولانی، همه چنین شرایطی را تجربه می کنند.

فتل در آخر خاطرنشان کرد: درس گرفتن از مسابقه های بد راحت است چون همه چیز برای همه واضح است. اگر فصل خوبی داشته باشید همه برای خوب تر شدن شما تلاش می کنند. من فکر نمی کنم اگر بازنده باشید و فقط پول بگیرید کافی باشد. خیلی چیزها در موفقیت شما تأثیرگذار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار