ارتش عراق و نیروهای بسیج مردمی منطقه ینگه جی از توابع شهرستان طوزخورماتو واقع در استان صلاح الدین را از وجود تروریستهای داعشی پاکسازی کرده‌اند و پیشروی نیروهای عراقی به سوی پایگاههای شبکه تکفیری داعش ادامه دارد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، محمد نصر خبرنگار شبکه تلویزیونی المنار با اعلام این خبر در گزارشی گفت : منطقه ینگه جی به سرعت به منطقه آمرلی پیوست و ساکنان ینگه جی نیز طاقت نیاوردند و آن را از دست داعشی ها آزاد کردند.

جواد که یکی از نیروهای بسیج مردمی عضو گردانهای الخراسانی است گفت: داعش بیش از آن که حقیقت و واقعیت داشته باشد تبلیغات و رسانه است. ما دیدیم که آنها از جوانان ما شکست خوردند. آنان بیشتر از یک ساعت در برابر جوانان ما تاب نیاوردند. پیروزی نزدیک است. موصل و مناطق پس از آن آزاد خواهد شد.

خبرنگار المنار گفت در مسیر حرکت، آثار ویرانگریهای تروریستها بر جای مانده است و ساکنان مناطق ویران شده درباره این ویرانی ها صحبت می کنند.

یکی از ساکنان منطقه گفت: ما تا پای جان ایستاده ایم و از سرزمین خود محافظت می کنیم. ما بر حق هستیم. شعار داعشی‌ها که از دولت اسلامی(!) سخن می گویند دروغ است.

خبرنگار المنار سپس به نزدیک ترین نقطه تماس بین نیروهای عراقی و داعش در اطراف ینگه جه رفت و گفت: داعشی ها به سوی ما تیراندازی کردند و نیروهای بسیج مردمی نیز پاسخ دادند. 
 
 



انتهای پیام./
برچسب ها: ینگه جی ، آمرلی ، داعش ، عراق ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار