همزمان با برگزاري ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان امام حسین (ع) شبكه راديويي خانواده ويژه برنامه هایی را تدارك ديده است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از ارتباط با رسانه رادیو خانواده، مراسم روزهای تاسوعا و عاشورا و 13 آبان را از شبكه رادیویی خانواده موج اف ام ردیف 5/89 مگاهرتز بشنوید.

"ذاکران حسینی"

مستند گزارشی "ذاکران حسینی" روزهای تاسوعا و عاشوراساعت 17:30 با رویكرد زندگی پیرغلامان حسینی پخش می‌شود.

این مستند 10 دقیقه ای پیرامون زندگی پیر غلامان حسینی و نقش ارادت به اهل بیت علیهم السلام در زندگی شخصی آنها است و الگوپذیری و اثرات انس با ائمه اطهار علیهم السلام در این مستند بیان می‌شود.

"تمام هستی"

ویژه برنامه "تمام هستی" برنامه ای ترکیبی است که در 3 قسمت تولید شده است و با بخش های کارشناسی,گزارش؛ مداحی و مراثی و روایت خوانی ساعت22 پخش می شود.

این برنامه نیز روایتی از واقعه عاشورا با رویکرد بررسی فرهنگ عاشورا در جامعه و نقش آن در خانواده است.

"اهل بیت آفتاب (ع)"

برنامه "اهل بیت آفتاب"با محوریت بررسی و تبیین پیوندها و روابط خانوادگی در واقعه عاشورا از اول تا سیزدهم محرم در ساعت 11:15 به مدت 25 دقیقه از این شبکه تقدیم شنوندگان می شود.

این برنامه در تاسوعا و عاشورای حسینی به روایت حضور حضرت عباس در صحنه نبرد و همچنین واقعه روز عاشورا می پردازد.

"سخنرانی "

رادیو خانواده در این روزها سخنرانی هایی را تدارک دیده که براین اساس یکشنبه 11آبان ماه سخنرانی آیت‌الله رضا استادی مقدم تهرانی با موضوع تبیین ویژگی‌های نهضت حسینی بر اساس معارف قرآنی و نقش ایمان و توکل به خدا به عنوان بزرگترین سرمایه انسان ساعت 21:30 از رادیو خانواده پخش می شود.

دوشنبه 12 آبان ماه نیز سخنرانی حجت الاسلام میرباقری با موضوه محرم و عاشورای حسینی و نگاه امام حسین(ع)به زندگی ساعت 6:10 برروی آنتن این شبکه رادیویی می رود.

سخنرانی حجت الاسلام دکتر ناصر رفیعی با محوریت نهضت عاشورا؛ محرم و زندگی امام حسین علیه السلام نیز سه شنبه 13 آبان ماه ساعت 6:10 روز عاشورا از رادیو خانواده پخش می‌شود.

رادیو خانواده سخنرانی استاد آیت الله سید رحیم توکل را نیز برای روز چهارشنبه در نظر گرفته است که در این سخنرانی از نگاهی عرفانی به موضوع حرکت امام سجاد علیه اسلام از کربلا به کوفه اشاره شده است و دلایل عبادت بندگان وبرکات عبودیت همچنین چرایی اینکه حضرت زینب (س) در کوفه خود را معرفی کردند بیان می‌شود.

"خونه آفتابی"

برنامه ترکیبی "خونه آفتابی " نیز با نگاهی ویژه به نقش خانواده در شکل گیری قیام عاشورا و همچنین تبیین حضور خاندان و اهل بیت امام حسین علیه السلام در کربلا می پردازد.

این برنامه ساعت 9 صبح با بخش های کارشناسی,؛ گزارش و نوحه و مراثی تقدیم شنوندگان می‌شود.

"ماخانواده ایم"

برنامه مسابقه محور "ماخانواده ایم" نیز در این روزها ویژه تاسوعا و عاشورا با محوریت سوالاتی از واقعه کربلا و خاطرات شرکت کنندگان از این روز ساعت 11 پخش می‌شود.

انتهای پیام/ اس


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار