دبیر سازمان لیگ برتر در خصوص تغییر زمان دربی سرخابی‌ها گفت: کمیته مسابقات هنوز برنامه تغییر زمان دربی به 7 آذرماه را به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ابلاغ نکرده است.

علی کاظمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ هیأت رئیسه سازمان لیگ برتر درخواست باشگاه استقلال برای تغییر زمان دربی موافقت کرد اما کمیته مسابقات هنوز تغییر زمان بازی در پی اعلام زمان بازی دربی را اعلام نکرده است.
 
کاظمی در ادامه بیان کرد: کمیته مسابقات بعد از دریافت درخواست استقلال برای تغییر زمان دربی آن را به هیأت رئیسه ارائه داده، هیأت رئیسه هم بعد از بررسی با درخواست استقلال برای تغییر زمان دربی موافقت کرد.
 
وی عنوان کرد: برای اینکه بازی دربی سرخابی‌ها وسط هفته نباشد هیأت رئیسه سازمان لیگ 7 آذرماه را برای برگزاری این بازی انتخاب کرد.
 
وی درباره اعتراض پرسپولیسی‌ها نسبت به تغییر زمان بازی دربی سرخابی‌ها گفت: باشگاه پرسپولیس تا الان درخواستی مبنی بر اعتراض تغییر به زمان دربی نداشته است اعتراض این باشگاه بیشتر جنبه رسانه‌ای داشته و مکتوب به سازمان لیگ ارائه نشده است.
 
وی درباره اینکه زمان بازی دربی به نفع استقلال است، بیان کرد: هر باشگاهی که نسبت به زمان بازییش اعتراض داشته باشد کمیته مسابقات آن را رسیدگی می‌کند، باشگاه استقلال درخواستی به سازمان لیگ ارائه کرده بود که به خاطر تعداد زیاد ملی پوشانش تسهیلاتی فراهم شود تا زمان بازی دربی تغییر کند به طوریکه پرسپولیس هم از این امر متضرر نشود.
 
شهبازی در ادامه بیان کرد: به هر حال باشگاه استقلال درخواستش را ارائه کرد اما باشگاه پرسپولیس اینکار را نکرد. همچنین اگر باشگاه پرسپولیس استدلال منطقی داشته باشد کمیته مسابقات آن را بررسی خواهد کرد.
 
وی درباره اعتراض باشگاه استقلال نسبت به بازی در جام حذفی گفت: هیأت رئیسه سازمان لیگ به شرطی تغییر زمان دربی را قبول کرد که بازی های جام حذفی در همان موعد مقرر برگزار شود و تغییری درآن ایجاد نشود.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال کمیته مسابقات بعد از تعطیلات تصمیم نهایی اش نسبت به تغییر زمان دربی و بازیهای جام حذفی را اعلام می کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار