سجاد عبدی عضو تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان گفت: شرایط آمادگی تیم برای حضور در مسابقات ساحلی آسیا بسیار خوب و قابل قبول است.

سجاد عبدی عضو تیم ملی واترپلو ساحلی کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به این که ملی‌پوشان حاضر در تمرینات تیم ملی واترپلو ساحلی در کوران مسابقات لیگ بودند و بلافاصله در تمرینات آماده سازی حاضر شدند  از آمادگی بسیار بالا و خوبی برخوردارند.
 
 وی گفت: اکثر بازیکنان تیم ملی واترپلو‌ ساحلی را بازیکنان تیم‌های باشگاهی نفت و گاز امیدیه، سپاهان ، اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل می‌دهند این در حالی است که آخرین مسابقات باشگاهی هم این سه تیم نبرد و سنگین و سختی را مقابل حریفان خود  به اجرا گذاشتند و از آمادگی فنی بالایی برخوردار هستند.
 
وی گفت: در حال حاضر تمرینات را در جزیره کیش‌ به منظور هماهنگی و رسیدن شرایط خوب با وضعیت اقلیمی  میزبان بازی‌های ساحلی آسیا دنبال می‌کنیم با وجود آن که نوع‌ فضای زمین مسابقه، تعداد بازیکنان  حاضر در استخر و تا حدودی قوانین در واترپلو ساحلی‌ با واترپلو‌ در استخر سرپوشیده تفاوت دارد، ولی به خوبی به شرایط مطلوب و هماهنگی کامل دست پیدا کرده‌ایم این در حالی  است که تنها وجهه اشتراک‌ این دو رشته فقط دروازه‌بان‌‌ها هستند در واترپلو  ساحلی بیشتر بازیکنان باید شوت زن و سرعتی باشند تا بتوانند با سرعت خوب خود توپ‌ها را به گل تبدیل کنند.
 
وی تصریح کرد: خوشبختانه‌ در استخر تهران دروازه 80×2.5 سانتی متری وجود داشت و ما به خوبی  در استخر 9 دی تمرینات را دنبال کردیم با توجه به این که تا به حال  حضور در مسابقات واترپلو‌ ساحلی را تجربه نکرده‌ایم ولی امیدوارم شرایط در ؟ به نفع ما باشد.
 
 عضو تیم ملی واترپلو ساحلی  کشورمان گفت: نسبت به حریفان حاضر در این مسابقات شناخت کافی و چندانی از نظر واترپلو  ساحلی نداریم و آن‌ها را با توجه به حضورشان در رقابت‌های واترپلو‌ سالنی می‌شناسیم بر اساس قوانین حاکم بر این رقابت‌‌ها ما باید در تایلند مقابل تیم‌های قزاقستان تایلند،هنگ کنگ، کویت و اندونزی به صورت دوره‌ای بازی کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: عبدی ، واترپلو ، ساحلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار