مربی پرسپولیس درباره مباحث مطرح شده درباره تغییر زمان دربی خاطرنشان کرد: به نظرم سازمان لیگ باید به تصمیمات خودش احترام بگذارد، در غیر این صورت نمی‌تواند از دیگران انتظاری داشته باشد.

حسین عبدی گفت: من ترجیح می‌دهم به جای صحبت درباره مسائل فنی تیم که آقای حمید درخشان خود درباره آن مطالبی که نیاز باشد را مطرح می‌کنند، درباره اتفاقات مثبت دیگری که در پرسپولیس روی می‌دهد، صحبت کنم.
 
وی افزود: مثلا اینکه تیمی در سطح پرسپولیس با انتظارات بالایی که وجود دارد، جرأت می‌کند یک بازیکن جوان را از تیم‌های پایه خود بیاورد و در بازی‌ها به کار بگیرد. به نظرم از کنار این اتفاق خیلی ساده گذشته‌ایم در حالی که در پرسپولیس حادثه‌ای مهم است. اینکه مربی در جایی که همه نتیجه می‌خواهند قدرت چنین ریسکی داشته باشد. جالب اینکه این بازیکن بیاید و طوری هم عمل کند که اگر کسی سابقه‌اش را نداند اصلا متوجه تفاوت سطح نشود.
 
عبدی درباره اینکه آیا تصور نمی‌کند چنین میدانی خود بازیکن را برای آینده دچار مشکل کند، که می‌گوید: ما در کنار بازی دادن به این بازیکنان جوان روی سایر مسائل فنی و روحی و روانی آنها کار می‌کنیم. البته او تنها بازیکن مد نظر نیست. دو، سه بازیکن دیگر هم هستند و فکر می‌کنم تیم‌های پایه پرسپولیس سریع توانست بازدهی داشته باشد و حالا باید به سرمایه‌گذاری برای ادامه این روند فکر کنیم.
 
مربی پرسپولیس درباره مباحث مطرح شده درباره تغییر زمان دربی خاطرنشان کرد: به نظرم سازمان لیگ باید به تصمیمات خودش احترام بگذارد، در غیر این صورت نمی‌تواند از دیگران انتظاری داشته باشد. اینجا بحث یک هفته مطرح نیست. بحث ارزش گذاشتن به برنامه‌ریزی است. سال قبل شرایط خوب بود، امسال را هم خوب شروع کردند اما به نظر می‌رسد رویه در حال تغییر است. دربی تابلویی از فوتبال ما است. بی‌برنامگی در آن نیز چنین تصویری ارائه می‌کند. اگر تغییر برنامه‌ای هم بود باید زودتر اعلام می‌شد. نه اینکه دو هفته مانده به بازی اعلام کنند و اینطور شک و شبهه پیش بیاید. البته ما می‌گوییم چیزی نیست اما به هر حال باید در نظر گرفته شود که هجمه زیادی روی پرسپولیس وجود دارد و درست در همین زمان چنین اتفاقی روی می‌دهد.
 
عبدی درباره اینکه تیم مقابل با توجه به شرایط اردوی تیم ملی چنین خواستی را مطرح نمود، تصریح کرد: این مساله ربطی به لیگ ندارد. این تغییر برنامه یک امتیاز به سود یکی از دو تیم است. حداقل باید زودتر انجام می‌شد. این از عدم برنامه‌ریزی است. اگر قرار باشد به چنین دلیلی برنامه تغییر کند، باید در ابتدای فصل اعلام می‌شد تا قانون شود و برای همه باشد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: عبدی ، پرسپولیس ، دربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار