سرکرده گروهک تروریستی جبهه النصره در پیامی مدعی شد که نبرد حقیقی علیه حزب الله هنوز شروع نشده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه خبری العهد، "ابو محمد الجولانی" سرکرده گروهک تروریستی جبهه النصره که اخیرا  درمقابله با رزمندگان مقاومت شکست خورده است، در پیامی تهدید آمیز مدعی شد که نبرد حقیقی علیه حزب الله هنوز شروع نشده است.

 الجولانی همچنین مدعی شد که جبهه النصره در منطقه القلمون عملیات غافلگیرانه‌ای برای حزب الله در نظر دارد که این حزب را از کرده خود پشیمان خواهد کرد.

سرکرده جبهه النصره افزود: ما باید درگیری ها را از سوریه به داخل خاک لبنان و مناطق استقرار حزب الله در جنوب این کشور منتقل و به مواضع مهم این گروه حمله کنیم، تا بداند که نباید در سوریه دخالت و از نظام بشار اسد حمایت کند.

جولانی خاطرنشان کرد: ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش 60 کشور را با هزینه 50 میلیارد دلار با خود همراه کرده است تا به  اهداف و منافع خود در منطقه دست پیدا کند در حالی که ائتلاف بین المللی که برای جنگ سال 1991 تشکیل شد ، شامل 32 کشور با هزینه 100 میلیارد دلار بود.

جولانی اواخر سپتامبر 2014 نیز در فایلی صوتی تهدید کرده بود که کشورهای غربی تاوان حمله به مواضع جبهه النصره و داعش را پرداخت خواهند کرد. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار