رئیس فدراسیون قایقرانی به همراه مسعود مهدوی نیا سرپرست کمیته روابط بین الملل و آب های آرام روز گذشته به منظور حضور در مجمع سالیانه فدراسیون جهانی قایقرانی راهی لهستان شد.

  به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، مجمع عمومی فدراسیون جهانی قایقرانی ICF از 16آبان ماه در شهر ورشو لهستان برگزار خواهد شد.
در این مجمع انتخابات نواب رئیس و روسای کمیته های فدراسیون جهانی کانوئینگ انجام می شود.
 غلامرضا امینی نیز با همراهی مسعود مهدوی نیا رئیس کمیته روابط بین الملل و آب های آرام در این مجمع حضور خواهند داشت.
مجامع عمومی فرصت مناسبی برای فدراسیون قایقرانی کشورمان است تا ضمن ارتباط با مسئولین فدراسیون های جهانی و روسای فدراسیون های قایقرانی سراسر دنیا، در راستای رشد و توسعه قایقرانی ایران با کشورهای صاحب نام این رشته مذاکرات و اقداماتی انجام دهند.
 بر این اساس غلامرضا امینی رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان در پی مکاتباتی که با روسای فدراسیون های قدرتمند این رشته داشته است، در حاشیه این اجلاس جلساتی در راستای حمایت وی از قایقرانی ایران برگزار خواهد کرد.
انجام اردوهای تمرینی مشترک و استفاده از مربیان طراز اول قایقرانی به عنوان مشاور فنی محور اصلی بحث جلسات رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان با روسای فدراسیون های مطرح جهان است.
 فدراسیون قایقرانی ایران پیش از این سفر موافقت روسای فدراسیون های مجارستان، لهستان، اسپانیا، ایتالیا، اسلوونی را در خصوص برگزاری جلسات مشترک در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون جهانی قایقرانی ICF دریافت کرده است.
این کشورها طی نامه های جداگانه علاقه مندی خود را برای دیدارهای جداگانه ابراز داشته اند. حمایت از فدراسیون ایران به عنوان یک کشور مستعد در قایقرانی و کمک به رشد و توسعه این رشته در کشورمان محور اصلی ابراز علاقه کشورهای قدرتمند قایقرانی در برگزاری جلسات مشترک عنوان شده است.
 مجمع عمومی فدراسیون جهانی قایقرانی (کانوئینگ) ICF 16 و 17 آبان ماه در شهر ورشو لهستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار