یورگن کلوپ‌ سرمربی بورسیا‌دورتموند پس از پیروزی چهار بر یک مقابل گالاتا‌سرای گفت: در مسیر پیروزی قرار گرفته‌ایم.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یاهو اسپرت،بورسیا دورتموند موفق شد در گروهD رقابت‌های لیگ قهرمانان با نتیجه پر گل 4 بر یک از سد تیم گالاتا سرای بگذرد و صدرنشین این گروه برای صعود از مرحله گروهی باشد.
 
 به این ترتیب بورسیا دورتموند در کنار رئال‌مادرید‌ از جمله معدود تیم‌هایی است که صعود خود به مرحله بعد را حتمی کرده و با وجود ‌ اینکه شاگردان یورگن کلوپ عملکرد خوبی در رقابت‌های بوندسلیگا‌ نداشتند اما در بازی‌های لیگ قهرمانان خوش درخشیدند.
 
 کلوپ در پایان بازی گفت: اگر ما همان فرم و آمادگی که در رقابت‌های  چمپونزلیگ‌ داریم در مسابقات بوندسلیگا هم داشته باشیم می‌توانیم بار دیگر به صدر جدول  باز گردیم و حتی برای بایرن مونیخ‌ به یک رقیب جری تبدیل شویم این پیروزی برای ما بسیار حائز اهمیت بود 5 روز دیگر مقابل بورسیا‌ مونشن‌ گلارباخ  به میدان می‌رویم و مهم بود که بازیکنان با  روحیه و انگیزه بالایی به رقابت‌های بوندسلیگا‌ باز گردند کلوپ  در ادامه افزود: از دقیقه ابتدایی بازی، کنتر ل همه اتفاقات در میدان در دستان بازیکنان دورتموند بود. ما بسیار خوب دفاع کردیم، فشار خوبی در بازیکنان آندرلخت وارد شد که در نهایت گلهای زیبایی برای ما به  ارمغان آورد.
 
**پراندلی: حداقل شایسته کسب یک امتیاز بودیم
 
سزار پراندلی سرمربی گالاتاسرای معتقد است بازی خوب شاگردان وی حداقل مستحق دریافت یک امتیاز از این بازی بود. پراندلی هنوز معتقد است تیم او در حال پیشرفت بوده و می توان به آینده آن خوشبین بود. پراندلی در پایان این بازی گفت: وقتی به عملکرد بازیکنان گالا نگاه می‌کنید متوجه خواهید شد نتیجه چندان هم منصفانه نبود.
 
سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا افزود: بازیکنان گالا خیلی سخت تلاش کردند. در مقایسه با بازی که در استانبول انجام داده بودیم، در این دیدار پیشرفت‌های چشمگیری داشتیم. گل‌هایی که دریافت کردیم در نتیجه  اشتباهات کوچک فردی بود اما می‌دانم بازیکنان قادر به برطرف کردن اشتباهات خود هستند.
 
این دیدار به دلیل پرتاب مواد آتش‌زا به زمین توسط هواداران 2 مرتبه متوقف شد و باید منتظر ماند و دید یوفا چه جریمه‌ای برای تیم میزبان به دلیل اختلال به وجود امده تعیین می‌کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: یورگن ، کلوپ ، بورسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار