نماینده مردم تهران در مجلس گفت: برخی عملکردها با توجه به شرایط باید اصلاح و نو شود، اما باید در نظر داشت که اصل انقلاب نباید تغییر کند و این اصل باید مدنظر قرار بگیرد.

"مهدی کوچک‌زاده" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه تمام وی‍ژگی‌های استکبار ستیزی را با مطالعه صحیفه امام(ره) می‌توان دریافت، اظهارداشت: روزی که لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان غیور این مرز‌وبوم به تصرف درآمد، امام (ره) آن را انقلاب دوم خواندند و این نشان‌دهنده اهمیت این حرکت بزرگ بود. 
 
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه اصل انقلاب به هیچ عنوان قابل تجدیدنظر نیست، تصریح کرد: افرادی مدعی‌اند که ما اصلاح طلبیم، این در صورتی است که اصلاحات در روش‌ها مجاز به تغییر است نه در اصل آن. همانطور که شاهد بودیم که برخی به دنبال آن هستند که مردم را به سمت سازش با آمریکا سوق دهند.  
 
وی با تاکید بر اینکه مقابله با زور و همراهی با مستضعفین اصل و ماهیت این انقلاب است، گفت: اگر این خاصیت را از مسیر حرکت انقلاب کم کنیم، این انقلاب دیگر ارزشی نخواهد داشت و نمی‌توان اسمش را انقلاب اسلامی نهاد که هزاران شهید خونشان را به پای آن داده‌اند.  
 کوچک‌زاده تصریح کرد: برخی عملکردها با توجه به شرایط باید اصلاح و نو شود، اما باید در نظر داشت که اصل انقلاب نباید تغییر کند و این اصل باید مدنظر قرار بگیرد.  
 
وی با بیان اینکه مقاومت در دیپلماسی می‌تواند گاهی وجهه سیاسی نرم به خود بگیرد، خاطرنشان کرد: در این شرایط دیپلماسی باید مانند حریر نرم و چون شمشیر برا باشد. اگر این ویژگی‌ها را از دست دهیم، سازشکاری در مقابل دشمنان است و دیگر مقاومت معنی ندارد. 
 
کوچک‌زاده خاطرنشان کرد: کسانی که می‌گویند چرا در راه انقلاب می‌بایست سیره امام حسین (ع) را برگزینیم می‌توان راه امام حسن (ع) که سازش بود را پیش بگیریم، باید به آنان گفت که این یک دروغ موزیانه است که برای تحریف در تاریخ اسلام و انقلاب می‌خواهند در این قالب رسوخ کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار