مدیر شبکه تهران به همراه مدیر گروه فیلم و سریال شبکه تهران در روزهای ابتدایی تصویر برداری سریال بیقراری از لوکیشن این مجموعه بازدید کرد و از نزدیک در جریان تولید آن قرار گرفت.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شبکه تهران ، سعید مقیسه مدیر شبکه تهران  با حضور در جمع بازیگران و عوامل تولیدی این مجموعه با تشکر و قدردانی از گروه تولید سریال بیقراری گفت: این مجموعه در 10 قسمت 40 دقیقه ای به کارگردانی رسول صانعی و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان برای دهه آخر ماه صفر تهیه و تولید می شود.
 
مدیر شبکه تهران ادامه داد: این مجموعه با محوریت معنویت ، توبه پذیری ، توسل و.... تولید می شود.  
مهندس مقیسه با بیان موضوع این مجموعه تاکید کرد: موضوع اصلی داستان در مورد مهندس جوانی است که در کودکی مادرش را از دست داده و چون تصورش این است که توسلات دینی و خانواده اش در شفای مادرش نقشی نداشته ، تعلقات دینی و مذهبی اش رنگ می بازد اما با اتفاقاتی که برای او و همسرش می افتد و توسل دوباره به امام حسین ( ع) و ... اعتقاد پیدا می کند و.... 

مدیر شبکه تهران با اشاره به روند تولید این مجموعه اضافه کرد: نزدیک به 25 درصد سریال بیقراری تصویر برداری و این مجموعه برای دهه آخر ماه صفر در نظر گرفته شده است.
 
در ادامه این بازدید که در لوکیشن این سریال در غرب تهران  انجام شد ، سکانس 44 از قسمت 2 این سریال با بازی امیر محمد زند در نقش احمد ضبط و تصویر برداری شد.
 
 گفتنی است؛ در اين مجموعه تلويزيونی، امیر محمد زند ، مریم کاویانی ،عمار تفتی ، مهدی صباحی ، نیلوفر شهیدی ، صدر الدین حجازی ، شهرزاد کمال زاده ، علی ثانی فر و...... به ایفای نقش می پردازند و این مجموعه به گروه نویسندگی رسول صانعی ، محسن رحمانی و سعید ریاحی فر نگارش شده است .

انتهای پیام/
برچسب ها: مدیر ، شبکه ، تهران ، سریال ، بیقراری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار