مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: استادیوم یادگار امام ره تبریز از هر نظر و با تمام قوا آماده میزبانی دیدار تیمهای تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، اسبقیان  افزود:همانند بازیهای دیگر لیگ برتر عوامل اجرایی و برگزاری استادیوم یادگار امام ره تبریز در کنار هیات فوتبال استان و اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز تمامی تمهیدات و اقدامات و هماهنگی های لازم انجام گرفته است تا 16 آبان حماسه ای دیگر برای فوتبال تبریز روی داده و شاهد حضور بیش از 70 هزار تماشاگر فهیم و پرشور آذربایجانشرقی در استادیوم باشیم.

اسبقیان در ادامه گفت : پس از اعلام رای محکومیت تراکتورسازی به یک بازی خانگی پیگیری های ویژه و به جد دکتر جبارزاده استاندار آذربایجانشرقی از فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان و در کنار پیگیری های باشگاه تراکتورسازی تبریز و هیات فوتبال استان درخواست تجدید نظر خواهی به رای کمیته انضباطی موجب شد که دیدار تیمهای تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران با حضور تماشاگران برگزار شود.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در ادامه بیان کرد : هواداران تراکتورسازی تبریز در استادیوم یادگار امام ره دوباره در بازی استقلال تهران دوباره شور و شعف عاشورای حسینی در کنار ادب ، مهمانوازی و فرهنگ اصیل مذهبی و ملی را  به فوتبال کشور نشان خواهند داد.

وی افزود : فوتبال استان با حمایت پرشور و بی نظیر هواداران فهیم و با فرهنگ خود در جایگاه بالاتری از سایر رشته های ورزشی استان قرار دارد .

وی افزود : نظام ما نظام مردمی و خواست مردم ، خواست مسئولین بوده و این علاقه مردم به این رشته موجب شده تا مسئولی سیاسی و اجرایی استان نیز به علاقمندی مردم توجه نشان دهند و به فوتبال توجه ویژه ای کنند چون این شور و نشاط و ظرفیت در فوتبال استان وجود و نمونه بارز آن حضور بیش از 70 هزار تماشاگر و هوادار فهیم در این بازی است.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در ادامه بیان داشت : هواداران و تماشاگران تیمهای تبریز نماد ، هویت و اعتبار فوتبال استان و کشور هستند و برای رفاه آنان تمام تلاش و اقدامات خود را تسریع خواهیم بخشید که این وظیفه و رسالت اصلی اداره کل ورزش و جوانان است.

گفتنی است؛ پس از اعتراض اداره کل ورزش و جوانان استان ، هیات فوتبال استان و باشگاه تراکتورسازی تبریز به فدراسیون فوتبال به رای کمیته انضباطی و ارسال پرونده به کمیته استیناف، قرار شد قسمت اول بند یک دادنامه 404 مورخ 6/8/93 (بازی خانگی بدون حضور تماشاگر) تا زمان صدور رای لازم از سوی کمیته استنیاف، کن لم یکن تلقی می شود.

بر همین اساس دیدار دو تیم استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز روز جمعه 16 آبانماه راس ساعت 16:30 با حضور تماشاگران هر دو تیم برگزار می شود.
انتهای پیام/ز
برچسب ها: تیم ، تراکتور ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.