مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص پیوستن مهدی دغاغله به این تیم گفت: بحث پیوستن این بازیکن به باشگاه فولاد خوزستان تا به اینجا عنوان نشده و این خبر را تکذیب می‌کنم.

نعیم سعدآوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر بحث پیوستن هیچ بازیکنی در تیم فولاد خوزستان انجام نگرفته است و خبر پیوستن مهدی دغاغله در نیم فصل دوم به این تیم صحت ندارد.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه بیان کرد: در حال حاضر برای جذب بازیکن در نیم فصل دوم هیچ تصمیمی از سوی مسئولان باشگاه فولاد گرفته نشده است و در زمان نقل و انتقالات رایزنی‌های خودمان را در مورد بازیکنان انجام خواهیم داد.

وی درباره ارزیابی‌اش از تیم پدیده تصریح کرد: همان طور که نظاره گر هستیم تیم پدیده واقعا با درخشش خوبی که داشته، توانسته در لیگ امسال پدیده باشد و این عملکرد خوب او دور از انتظار بوده است.

سعدآوی در ادامه بیان کرد: تیم پدیده با توجه به شرایط خوب و حمایت هواداران تا به اینجا عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته و مطمئن باشید که ما این تیم را دست کم نخواهیم گرفت و تمام تلاشمان را برای گرفتن 3امتیاز خواهیم نمود.

وی در ادامه عنوان کرد: امیدوارم با دست پر از مشهد برگردیم و با این 3امتیاز بتوانیم جایگاه خودمان را در جدول حفظ کنیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره زودتر رفتن به مشهد قبل از بازی با پدیده بیان داشت: با توجه به شرایط آب و هوایی مشهد که در حال حاضر برف و بارندگی است صلاح دیدیم که زودتر به این شهر برویم تا بتوانیم از لحاظ شرایط آب و هوایی تیم را با محیط آنجا سازگار کنیم.

وی درباره حق پخشی تلویزیونی اظهار کرد: هدفی که فوتبال دنبال می‌کند این است که حق و حقوق فوتبال به صورت متعارف و معمول انجام شود و امیدوار هستیم که این مسائل در یک جمع مسالمت آمیز رفع شود.

انتهای‌ پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار