دارابی سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی شد

صبح امروز و با حضور معاون همگانی وزیر ورزش و جوانان، دارابی به عنوان سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی معرفی شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ شعبانی بهار امروز با حضور در فدراسیون ورزش های همگانی ضمن تقدیر از زحمات مجد آرا، دارابی که استاد رشته تربیت بدنی و دارای دکترای مدیریت و برنامه ریزی در ورزش است به عنوان سرپرست فدراسیون تا زمان برگزاری انتخابات معرفی کرد.
در این مراسم مجدآرا با تقدیر از عملکرد دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان گفت: خوشحالم که فردی متخصص و دانشگاهی و عملگرا در صدر ورزش قرار دارد و مطمئنم روزهای خوبی در انتظار ورزش ایران است .

رئیس سابق فدراسیون ورزش های همگانی افزود: به جرات می گویم به بیشتر استان ها و شهرستان های کشوربرای توسعه ورزش همگانی سفر کرده ام و خوشحالم که توانستم گامی برای توسعه ورزش بین مردم بردارم؛ خدمت به نظام برای همه ما یک تکلیف است و میبینیم که امروز ورزش همگانی برای مسولان به دغدغه تبدیل شده است.

درادامه شعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با تقدیر از زحمات علی مجدآرا گفت: تلاش ارزنده وی و مجموعه همکاران این فدراسیون برای بسط و توسعه ورزش همگانی قابل توجه و تقدیر است .

وی افزود: اعتقاد دکتر گودرزی و بنده بر این است که این فدراسیون یک نهاد معین برای موفقیت سایر فدراسیون ها است، چرا که با توسعه و گسترش ورزش در بین آحاد مردم می توانیم زمینه ساز رشد ورزش قهرمانی و حرفه ای باشیم .

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: نگاه دکتر محمود گودرزی به توسعه پایدار این بخش جدی است و برای اولین بار هفت و نیم میلیارد تومان برای توسعه ورزش همگانی به فدراسیون ها اختصاص دادیم که حدود پنجاه درصد آن تاکنون پرداخت شده است.

شعبانی بهار افزود: توسعه ورزش همگانی باید در کشور نهادینه شود و امروز این بخش با گروه های مرجع مانند روحانیون ، اساتید دانشگاه ، هنرمندان و دیگر گروه های موثر ارتباط بر قرار کند تا این بخش به صورت یک فرهنگ در جامعه دربیاید.

معاون همگانی وزارت ورزش ورزش و جوانان گفت: دارابی از ورزشکاران خوب دانشگاهی است و دکترای مدیریت و برنامه ریزی ورزش را دارد، معاون دانشجویی دانشگاه بوده ودر حال حاضرهم عضو هیات علمی دانشگاه هنر است؛ دارابی درزمان آقای درگاهی در سازمان تربیت بدنی و فدراسیون ورزش همگانی مسئولیت داشته است .

شعبانی بهارافزود: انتخاب وی برای رعایت بی طرفی در انتخابات آینده است و خوشبختانه ثبت نام برای ریاست فدراسیون صورت گرفته و انتخابات آن هم بزودی برگزار می شود.

  دارابی سرپرست جدید فدراسیون ورزش همگانی هم در سخنانی با تشکر از زحمات  مجد آرا گفت: این جلسه، جلسه تودیع نیست بلکه جلسه تکریم فردی است که زحمات فراوانی در جهت توسعه ورزش کشیده است. وی افزود: هدف وزارت ورزش و جوانان و بنده برگزاری یک انتخابات سالم و بی طرفانه که مورد تاکید دکتر گودرزی است خواهد بود به نظرم این بخش مغفول مانده بود و امیدوارم مطالبات به حق مردم در این حوزه به خوبی برآورده شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار