دور برگشت رقابت‌های چمپیونز لیگ در مرحله برگشت امشب طی 8 دیدار پیگیری خواهد شد که در مهمترین آن بایرن مونیخ در آلیانز آرنا میزبان آ اس رم خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مرحله برگشت رقابت‌های لیگ قهرمانان برای تمامی 32 تیم حاضر در آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا بازی‌های برگشت تنها فرصت آنان برای جبران نتایج قبلی و کسب امتیاز بیشتر برای صعود به مرحله بعد است.

دیدارهای برگشت در روز سه‌شنبه با 8 دیدار انجام شد که در مهمترین آن رئال مادرید موفق به شکست لیورپول شده و آرسنال با نتیجه تساوی مقابل آندرلخت متوقف شد.

8 بازی دیگر امشب در سراسر قاره اروپا برگزار خواهد شد و بایرن مونیخ به دنبال یک پیروزی دیگر مقابل آ اس رم است تا صعود خود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان را قطعی کند.

دیدارهای امشب به شرح زیر است: 

گروه E:

بایرن مونیخ- آ اس رم

دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه المپیک شهر رم انجام شد و بایرن با 7 گل حریف ایتالیایی را در خانه درهم کوبید. شاگردان گواردیولا اگر بتوانند امشب هم به یک پیروزی دست یابند صعود خود به مرحله بعد را قطعی خواهند کرد.
در طرف مقابل، آ اس رم این روزها شرایط خوبی ندارد و در هفته دهم سری آ با 2گل مغلوب ناپولی شدند.

منچستر سیتی- زسکامسکو

سیتی این بار در ورزشگاهی مملو از تماشاچی میزبان زسکامسکو است. دیدار رفت به دلیل محرومیت زسکا در ورزشگاهی بدون تماشاچی برگزار شد و نارضایتی بازیکنان و مربی سیتی را به دنبال داشت هر نتیجه‌ای به جز پیروزی برای منچستر سیتی غیرقابل قبول خواهد بود زیرا به این ترتیب صعود آنان به مشکل برمی‌خورد.

گروه F: 


آژاکس- بارسلونا

بازیکنان بارسلونا باید برای پایان دادن به شکست‌های دو هفته اخیر حتما مقابل آژاکس به پیروزی برسند.
شاگردان لوئیس انریکه به هلند می‌روند و در حالیکه با دو شکست مقابل رئال مادرید و بسلتاویگو به رتبه چهارم جدول رده بندی لالیگا سقوط کرده‌اند خواهان پیروزی مقابل آژاکس هستند. بارسلونا از سه دیدار رفت چمپیونز لیگ برای خود 6 امتیاز اندوخته است.

پاری‌سن ژرمن- آپوئل

آپوئل تیم دفاعی این دوره از رقابت‌ها لقب گرفته است و بدون شک به مهاجمان پاری‌سن ژرمن اجازه نمی‌دهد تا به این آسانی وارد محوطه جریمه شوند.
پاری‌سن ژرمن صدرنشین گروه F است و باید مقابل آپوئل قعرنشین با یک گل قرار بگیرد. پاری‌سن ژرمن هم در صورت پیروزی صعود خود را قطعی خواهد کرد.

گروه G:

ماریبور- چلسی

شاگردان ژوزه مورینیو به کشور اسلوونی سفر می‌کنند تا مقابل ماریبور به میدان روند. چلسی در بازی رفت مقابل ماریبور جشنواره گل به راه انداخت و با شش گل به پیروزی رسید.
احتمالا در دیدار امشب شاهد حضور دروگبا و پیتر چک در ترکیب چلسی خواهم بود زیرا این تیم یکشنبه آینده دیداری سخت مقابل لیورپول دارد و آقای خاص حاضر به خسته کردن بازیکنان اصلی خود نیست.

اسپورتینگ- شالکه

شاگردان روبرتو دی ماتئو هم به پرتغال سفر می‌کنند تا در برابر اسپورتینگ قرار بگیرند. در دیدار رفت شالکه طی ثانیه‌های پایانی توانست نتیجه را با حساب 4بر3 به سود خود پایان ببرد.

گروه H:


شاختار- باته بورسیوف

شاختار در اوکراین میزبان باته بورسیوف است. باته با دریافت 14 گل یکی از ضعیف ترین تیم‌های این فصل لیگ قهرمانان بوده است. آنان در بازی رفت با 7 گل از شاختار شکست خوردند.
در دیدار رفت لوئیس آدریانو مهاجم برزیلی شاختار موفق شد با به ثمر رساندن 5گل در یک دیدار به رکورد لیونل مسی در بیشترین گل زده در یک دیدار چمپیونز لیگ دست یابد.

اتلتیکو مادرید- پورتو

اتلتیکو درخانه میزبان پورتو است اما تیم پرتغالی از شرایط بهتری برخوردار است. پورتو فعلا با 7 امتیاز صدرنشین گروه H است و بیلبائو با یک امتیاز قعرنشین است. اتلتیکو برای صعود از گروه H به طور حتم نیازمند کسب هر 3 امتیاز این بازی است.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار