نواک جوکویچ: سعی می‌کنم که هر لحظه بازی را بفهمم/ بهترین تنیسور جهان هستم

نواک جوکویچ، تنیسور صربستانی پس از دفاع از عنوان قهرمانیش رقابت های مستر پاریس خود را بهترین تنیس جهان می داند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ نواک جوکویچ تنیسور مطرح صربستانی که هم اکنون عنوان شماره یکی تنیس جهان را یدک می کشد، چندی پیش در رقابتهای مستر پاریس توانست با غلبه بر میلسون رائونیچ در دیدار فینال به قهرمانی دست یابد و از عنوان خود در رقابت های مستر پاریس که سال گذشته نیز موفق به کسب آن شده بود، دفاع کند.
 
وی که با این قهرمانی توانست به ششمین عنوان قهرمانی اش در طول یکسال دست یابد، معتقد است که باید قدر لحظه لحظه های زندگی اش را بداند، چرا که ماه گذشته وی همزمان با قهرمانی در مسابقات تنیس لندن، صاحب یک فرزند شد و توامان شده این مسئله با قهرمانی شادی زاید الوصفی را برای او به ارمغان آورد.
 
جوکویچ در این خصوص گفت: نمی توانم بیشتر از این خوشحال باشم و شادی ام را بیشتر از این توصیف کنم و بگویم از شرایط و مرحله ای که در زندگی ام قرار گرفته ام تا چه اندازه خوشحال هستم و رضایت دارم. من در طول یکسال هم ازدواج کردم و هم بچه دار شدم.  
 
ویمبلدون را بردم و هم اکنون عنوان شماره یکی جهان را دارم، پس به این نتیجه می رسم که هم اکنون در بهترین زمان از زندگی ام قرار دارم. من سعی می کنم تا تک تک لحظات زندگی ام را بفهمم، من به خانه ام می روم تا پسرم را ببینم و پس از آن دوباره تمریناتم را از سر می گیرم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار