مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: تفاهم‌نامه‌ای میان میراث فرهنگی استان تهران و سازمان زندان‌ها تنظیم شده است.

 
رجبعلی خسروآبادی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ضمن اشاره به نقش حائز اهمیت برجسته حوزه آموزشی در عرصه فرهنگی اظهار داشت: یکی از ظرفیت‌های موجود در عرصه فرهنگی مشمول حوزه زندان‌ها می‌شود که در همین راستا، تفاهم‌نامه‌ میان سازمان میراث فرهنگی استان تهران با سازمان زندا‌ن‌ها تنظیم شده که پیرو آن اقدامات مثبت و سازنده‌ای در بخش توانمندسازی هرچه مطلوب‌تر زندانیان عملیاتی خواهد شد.

وی در ادامه افزود: با اجرایی شدن دستور کار فوق، زندانیان با فراگیری آموزش‌های لازم، به توانایی‌های خوبی به منظور ایفای نقش در صنایع دستی، عرصه فرهنگی و اجتماعی خواهند رسید و چنین رویکردی در حوزه مشاغل خانگی نیز دنبال می‌شود.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: بانوان سرپرست خانوار با فراگیری آموزش‌های مورد نیاز جهت فعالیت در چنین عرصه‌هایی قادر خواهند بود علاوه بر درآمدزایی در حوزه مشاغل خانگی، نسبت به ارتقاء سطح تولید محصولات فرهنگی، فعالانه‌تر عمل نمایند و مجموعه میراث فرهنگی استان آمادگی خود را به منظور برنامه‌ریزی در چنین عرصه‌هایی اعلام می‌کند.

انتهای پیام/  
برچسب ها: آموزش ، سازمان ، زندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار