سباستین فتل نمی تواند در تست ابوظبی که بالافاصله بعد از مسابقه پایانی فصل در یاس مارینا برگزار می شود، با ماشین فراری حضور داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران خبرگزاری های ایتالیایی مدعی شدند که با وجود اینکه تیم فراری هنوز اعلام نکرده که سباستین فتل در فصل ۲۰۱۵ لباس قرمز بر تن خواهد کرد یا خیر، از وی خواسته بود تا در تست ابوظبی که بلافاصله بعد از مسابقه پایانی فصل برگزار می شود، پشت فرمان F14-T بنشیند.

تنها در ابوظبی خواهد بود که تیم فراری فرصت خواهد داشت تا فتل را مستقیما با آلونسو و رایکوننی مقایسه کند که در طول مسابقه با همان ماشین رانندگی کرده اند. پیرلی نیز در تست ابوظبی، برای اولین بار لاستیک های ۲۰۱۵ خود را تست خواهد کرد.

اما وقتی مجله اسپید ویک از دیتریش ماتچیتز (مالک ردبول) سوال کرد که سباستین فتل چه زمانی آزاد خواهد بود، جواب داد: "فتل ۵ روز بعد از آخرین مسابقه آزاد خواهد بود.” این تاریخ ۲۸ نوامبر و یک روز بعد از پایان تست ابوظبی خواهد بود. این تمام ماجرا نیست و قهرمان ۴ دوره مسابقات فرمول یک، پیش از این توسط تیم ردبول از تمام مسائل مربوط به فصل جدا شده است.

دکتر هلموت مارکو در مصاحبه با روزنامه اتریشی کلین زیتونگ گفت: فتل در هر مسئله ای که مربوط به توسعه ماشین فصل بعد باشد، نقشی ندارد و اطلاعاتی دریافت نخواهد کرد. این از طراحی کاکپیت تا تنظیمات آیرودینامیکی ماشین فصل بعد را شامل می شود .

سباستین فتل در هفته گذشته رسما اعلام کرد که در انتهای فصل، بعد از سال ها از تیم ردبول جدا خواهد شد و از همان ابتدای اعلام خبر، شایعات پیوستن فتل به تیم فراری قوت گرفت که همچنین صحبت های خروج آلونسو از فراری و پیوستن احتمالی به مکلارن، به این شایعات دامن زد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار