سرمربی تیم کشتی آزاد بیمه رازی در مسابقات لیگ جایزه بزرگ کشور گفت: در مسابقات جام باشگاه‌های جهان نام تیم ما بیمه رازی "جویبار"خواهد بود.

غلامرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: پس از قهرمانی مقتدرانه در رقابت های لیگ برتر جایزه بزرگ فصلی کشور براساس تدبیر مسئولان بیمه رازی این تیم در جام باشگاه های جهان که روز ششم آذر ماه آغاز می شود با عنوان بیمه رازی "جویبار" شرکت خواهد کرد.

دارنده چهار مدال نقره وبرنز جهان تصریح کرد:هدف ما قهرمانی در مسابقات جام باشگاه های جهان است و برای رسیدن به این جایگاه برنامه ریزی لازم را انجام داده ایم و امیدواریم شرایط طوری پیش رود که مردم جویبار شاهد موفقیت تیم شهرشان در این میدان مهم باشند.

وی درباره این که آیا ترکیب تیم بیمه رازی جویبار مشخص شده است یا خیر گفت:به هر حال در بیشتر اوزان نفرات مورد نظر خود را انتخاب کرده ایم و توافق نهایی نیز صورت گرفته اما قصد داریم برای حضور پرقدرت در این مسابقات چند کشتی گیر مطرح دیگر را نیز جذب کنیم که طی روزهای آتی اسامی کامل تیم به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

محمدی خاطرنشان کرد:در ابتدا قصد داریم یک اردوی ده روزه را با حضور تمامی نفرات در تهران برگزار کنیم و بلافاصله تمرینات تیم در استان مازندران تا شروع مسابقات ادامه خواهد داشت.

طبق اعلام فدراسیون کشتی در صورت فراهم شدن شرایط مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه های جهان روزهای 6 و 7 آذرماه در شهرستان جویبار استان مازندران برگزار خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار