مدیر کل تعزیرات حکومتی استان از جریمه یکصد میلیارد ریالی قاچاقچیان طی امسال در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ به نقل از روابط عمومی ؛مدیر کل تعزیرات حکومتی استان با بیان این مطلب گفت: طی امسال تعداد 785 فقره پرونده در خصوص قاچاق کالا و ارز به تعزیرات حکومتی استان وارد شده است که بر اساس آخرین آمار تعداد 800 پرونده در این مدت مختومه گردیده است.

ممیزی افزود :در سال 93 عملکرد تعزیرات حکومتی استان در بخش قاچاق کالا و ارز بیش از 101 درصد می باشد.

وی ادامه داد:بر اساس آمار تفکیک شده به ترتیب در شهرستان زنجان تعداد 495 پرونده، در شهرستان خدابنده 162 پرونده و در شهرستان ابهر تعداد 128 پرونده وارد گردیده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اضافه کرد: طبق آراء صادره از سوی شعب ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان متهمین پرونده ها جمعا به پرداخت مبلغی بالغ بر 104 میلیارد ریال در حق صندوق دولت محکوم شده اند.

ممیزی افزود :مقدار جریمه نقدی 75 درصد جرائم نقدی متخلفین کلیه پرونده ها طی امسال در استان زنجان می باشد و بر همین اساس تخلف قاچاق کالا و ارز بیشترین جریمه نقدی را در سال 93 به خود اختصاص داده است.

وی گفت:پرونده های قاچاق کالا و ارز خارج از نوبت بررسی و رسیدگی می شوند و در راستای مبارزه هرچه بهتر و مؤثرتر با پدیده قاچاق؛ تعزیرات حکومتی استان همکاری بسیار مناسبی را با نیروی انتظامی استان، دانشگاه علوم پزشکی و گمرک استان انجام می دهد.

گفتنی است؛ پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوزام الکترونیکی از قبیل گوشی تلفن همراه، تلویزیون ,... و سیگار خارجی از بیشترین کالاهای قاچاق شده به استان طی امسال می باشد.


انتهای پیام/ش


برچسب ها: قاچاقچیان ، جریمه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.