میت رامنی در اظهاراتی با اشاره به شکست دموکرات ها در انتخابات میان دوره ای آمریکا اظهار داشت : اوباما برای دموکرات ها مایه افتخار نبود .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از هافینگتون پست ؛ میت رامنی ،‌نامزد جمهوری خواه در دور پیشین انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا بعنوان نماینده حزب مخالف اوباما و رقیب وی در مبارزات انتخاباتی به شمار می آید اما وی روز گذشته ( جمعه ) در سخنانی که در کنفرانس ملی افتتاحیه شورای آمریکایی _ اسرائیلی بیان نمود به دفاع از شخص باراک اوباما پرداخت . 

وی در بخشی از اظهارات خود تصریح کرد : معتقدم دلیل اصلی شکست دموکرات ها در انتخابات میان دوره ای در آمریکا آنها هماهنگی یا ارتباط نزدیکی با باراک اوباما نداشته اند . 

وی همچنین افزود : من رییس جمهور اوباما نیستم . من تا جایی که می توانستم با او ارتباطی نداشتم اما عاقلانه است که بگویم هر آنچه او انجام داده را می پسندم . من به آنچه انجام داده ایم افتخار می کنم و آن را تحسین می کنم . شاید برخی از ما تصور کنیم بعضی از کارهایی که وی انجام داده اشتباه بوده اما من به همه آنها افتخار می کنم . 

نامزد جمهوری خواه انتخابات پیشین ریاست جمهوری همچنین در خصوص "نامه ادعایی" تصریح کرد : هنگامی که خبر نوشتن نامه ای از سوی اوباما به آیت الله خامنه ای ، رهبری ایران را مبنی بر نیاز آمریکا به کمک تهران در مبارزه با گروه داعش شنیدم از تعجب زبانم بند آمده بود . 

رامنی افزود : نامه نگاری اوباما برای رهبری ایران خطایی بزرگ بود که علاوه بر کاهش موقعیت ایران این تصور را برای مردم سرکش در سراسر دنیا ایجاد می کند که آمریکا می تواند تحت فشار به عقب رانده شود . 

گفتنی است این اظهارات رامنی از سوی مخاطبان در کنفرانس شورای ملی آمریکایی _ اسرائیلی مورد تشویق و تمجید قرار گرفت . 



انتهای پیام /
برچسب ها: رامنی ، اوباما ، دموکرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار