مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: پاسخ علی مطهری به نامه آیت‌الله حائری شیرازی ، برای حمایت از محصولات دانش بنیان خلأ قانونی داریم/هنوز 80 درصد اقتصاد حوزه پژوهش دولتی است ، رهبر معظم انقلاب: مسئولیت تاریخی رسانه ملی حفظ و ارتقای استقلال فرهنگی و هویت انقلاب ایران اسلامی است

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز شنبه منتشر شده است به شرح زير است:

رهبر معظم انقلاب: مسئولیت تاریخی رسانه ملی حفظ و ارتقای استقلال فرهنگی و هویت انقلاب ایران اسلامی است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/8/17/2724441_625.jpg

حضرت آیت الله خامنه ای طی حکمی با تقدیر از تلاشهای خستگی ناپذیر و دلسوزانه ی مهندس عزت الله ضرغامی، آقای محمّد سرافراز را برای یک دوره ی پنج ساله به ریاست سازمان صدا وسیما جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

پروتکل الحاقی برای ما اجباری نیست / از آژانس بیش از این انتظار نداریم / بازطراحی قلب راکتور اراک منوط به توافق در همه موضوعات با 1+5

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: آمانو و آژانس براساس همان رویه‌ای که در حقیقت بر مبانی غیرقابل قبول ما است یعنی قطعنامه‌های غیرقانونی گزارشات را تهیه می‌کنند.

حضور نظامی در هیچ کشوری نداریم/ جریانات تکفیری نماد اسلام آمریکایی/ بزرگ‌تر از صهیونیست‌ها هم توان حمله به ایران را ندارند
 معاون امور اشراف و راهبردی فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حضور نظامی در هیچ کشوری نداریم و اگر این سخن مطرح می‌شود، براساس غرض‌ورزی است و نیازی به حضور نظامی نداریم؛ اگر مردم آن کشور در صحنه نباشند، قوی‌ترین قدرت‌ها هم نمی‌توانند کاری انجام دهند.

پاسخ علی مطهری به نامه آیت‌الله حائری شیرازی
علی مطهری در پاسخ به نامه اخیر آیت الله حائری شیرازی با تاکید بر لزوم پذیرش برخی اشتباهات در حوادث بعد از انتخابات 88، برخی از این اشتباهات را زمینه‌ساز این حوادث دانست و گفت که اگر عدالت و انصاف حاکم باشد هرکس به حق خود می‌رسد در حالی که اگر لجاجت و خودخواهی حاکم باشد این موضوع به یک غده چرکین برای جمهوری اسلامی تبدیل خواهد شد.

نرخ خرید تضمینی گندم برخلاف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است
 ۲۲ مسئول علمی بسیج دانشجویی با صدور نامه‌ای به رئیس جمهور نکاتی را درباره افزایش قیمت خرید تضمینی گندم مطرح و تاکید کردند: نرخ اعلام شده برای خرید تضمینی گندم برخلاف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

برای حمایت از محصولات دانش بنیان خلأ قانونی داریم/هنوز 80 درصد اقتصاد حوزه پژوهش دولتی است
رئیس کمیته علمی و تحقیقاتی و فناوری مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: توسعه‌ی علم و فناوری باید گفتمان غالب کشور باشد.

تحریم‌های اتحادیه اروپا و منافع اقتصادی گره خورده با صهیونیست‌ها/ ژست سیاسی در آستانه نهمین دور مذاکرات هسته‌ای
 یک کارشناس سیاست خارجی گفت: وضع تحریم‌ها بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد، چرا که خیلی از کشورهای اروپایی در صف انعقاد قراردادهای تجاری بزرگ با ایران هستند، و بحران انرژی و مسائل ایجاد شده در ارتباط با روسیه آن‌ها را به سمت وضع قرارداد انرژی با ایران سوق داده است.

چهاردهمین جلسه دادگاه "مهدی هاشمی" پایان یافت/ جلسه بعدی؛ دوشنبه
 چهاردهمین جلسه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی دقایقی قبل پایان یافت.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی جایگاه بی‌طرفی خود را از دست داده است/ کشورهای 1+5 خلاف NPT عمل می‌کنند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه انتشار گزارش‌های غیرواقعی در راستای فشار بیشتر ایران و امتیاز گیری از ایران است، گفت: این گونه اقدامات از سوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نشان می‌دهد که این سازمان جایگاه بی‌طرفی خود را از دست داده و به جای اینکه نسبت به موضوع هسته‌ای ایران در قالب فنی برخورد کند، برخوردی سیاسی دارد.

تشکیل کمپین اعاده حیثیت دانشجویان بورسیه در آینده نزدیک

 دبیر دفتر بانوان جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی گفت: به منظور اعاده حیثیت و عدم تکرار این اتفاقات و صدمه به دانشجویان کمپین اعاده حیثیت در حال تشکیل است و حتما شکایتی از وزارت علوم تقدیم مراجع قضایی خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار