فرماندار شهرستان شهریار گفت: از مجموع 340 پروژه عمرانی در سطح شهرستان مذکور 134پروژه در آستانه بهره برداری قرار دارد که 20پروژه از این تعداد مشمول طرح های استانی می شود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، همت الله هادی زاده فرمانده شهرستان شهریار در دومین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان مورد اشاره در سال 93 که با حضور جمعی از مسئولین منطقه‌ای و شهرستانی در محل فرمانداری شهریار برگزار شد ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین(ع) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسات کمیته برنامه ریزی بسیار حائز اهمیت است زیرا نسبت به شناخت آسیب‌ها و مشکلات در سطح منطقه مثمر ثمر است و حضور کلیه مسئولین در این جلسات ضروری و به طور یقین مدیرانی که در نشست مذکور  غایب هستند در صورت عدم ارائه دلیل منطقی و عقلانی بی توجهی این افراد به مدیران ذیربط کل استان منعکس خواهد شد.

وی در ادامه افزود:‌ کلیه مدیران دستگاه‌ها موظف‌اند نسبت به رفع و پیگیری نارسایی های سطح شهرستان تلاش و همت مضاعف را به کار بندند و بی شک روسای اداراتی که نسبت به جذب بودجه نا موفق بوده‌اند در نمره ارزشیابی مدیریتی آن‌ها لحاظ خواهد شد و مسئولین شهرستانی باید نسبت به تامین نیرو، امکانات، لجستیک و... تلاش مضاعفی را عملیاتی نمایند.
 
*ادارات شهرستان شهریار نسبت به جذب اعتبارات تلاش نمایند

در ادامه این مراسم کریم تبارکی معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان شهریار ضمن اشاره به ضرورت تامین و تخصیص اعتبارات در نظر گرفته شده برای ادارات و ارگان‌های فعال در سطح شهرستان مذکور اظهار داشت: روسای مدیران و نهادها و ادارات شهریار توجه هر چه بیشتری را به جذب اعتبارات دستگاه‌های تحت مدیریتی خویش مبذول دارند و پیرو تصمیم اتخاذ شده در کمیته برنامه ریزی مقرر شده در صورت عدم توانمندی ادارات در جذب بودجه‌ها این ظرفیت به ادارات دیگر واگذار شود زیرا در صورت عدم تامین بودجه‌ها شهرستان و مردم ضرر می کنند.

وی در ادامه افزود: اعتبارات استانی از محل ماده 180 مبلغی بالغ بر 10میلیارد تومان است که تقسیم آن بر عهده نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گذاشته شده و با توجه به اهمیت بیمارستان امام خمینی(ره) به عنوان یکی از حساس ترین و ضروری ترین پروژه‌های طرح شده در سطح شهرستان نیمی از اعتبارات مذکور به این بیمارستان اختصاص پیدا کرده است.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: اعتبارات مازاد استانی که در ماه های دی و بهمن به شهرستان‌ها اختصاص می‌یابد بسیار مهم و میزان و رقم آن بیشتر از بودجه‌های تخصیصی در ابتدای سال است و باید مدیران ذیربط نسبت به بهره مندی حداکثر از چنین اعتباراتی دقت نظر لازم را لحاظ نمایند که در ارتقا سطح امکانات و زیر ساخت‌های سطح شهرستان مثمر ثمر خواهد بود.

گفتنی است در پایان این مراسم حسین سرچه‌پیما معاون فنی و عمرانی شهرستان شهریار گزارشی مشروح از ادارات و ارگان‌های فعال در سطح شهرستان که در   جذب بودجه و اعتبارات موفق و یا ناموفق بوده‌اند و میزان سطح پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مطرح در سطح منطقه مورد اشاره را ارائه نمود و نسبت به رفع و دفع مشکلات در حوزه مذکور بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: شهریار ، پروژه ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار