به منظور صرفه جویی و تامین منابع مورد نیاز برای آبیاری فضای سبز 6 مخزن بتنی در منطقه 3 تهران احداث و به بهره برداری رسید.

 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سلیمانی شهردار منطقه3 گفت : به منظور تامین منابع آبی جدید ، بهره مندی از آبهای سطحی روان و حفظ سفره های آب زیرزمینی احداث مخازن بتنی در دستور کار این منطقه قرار گرفت و در این راستا طی سال جاری عملیات احداث   9 مخزن آب آغاز شد  که از این تعداد 6 مخزن به مرحله بهره برداری رسیده است و 3 مورد نیز در حال ساخت است که تا پایان سال به اتمام می رسد. 

شهردار منطقه 3 با اشاره به اینکه حجم این 9 مخزن درمجموع بالغ بر  9 هزار متر مکعب است تصریح کرد: استفاده از چاه جهت آبیاری فضای سبز تاثیر نامطلوبی در  کاهش تدریجی سفره های زیرزمینی در بلند مدت دارد و احداث این مخازن امکان بهره مندی از آبهای سطحی روان و مقابله با بحران کمبود آب را می سازد.

وی افزود: بزرگراه نیایش ، خیابان برزیل، تقاطع بزرگراه صدر و بلوار کامرانیه، تقاطع بزرگراه نیایش و سئول، تقاطع بزرگراه شهید حقانی و همت،بلوار آفریقا  ،خیابان نونهالان تقاطع بزرگراه شهید صدر و شهید مدرس،خیابان پاسداران و بلوار شهرزاد را محل احداث این مخازن عنوان کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مخزن ، بهره برداری ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار