معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان از اعزام اولین گروه دانش آموزان کاشانی از این شهرستان به اردوهای راهیان نور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان از کاشان، حجت الاسلام رضا خرمی، در حاشیه آیین بدرقه این گروه در گفتگو با خبرنگاران گفت: امسال 800نفر از دانش آموزان دختر و پسر تا پایان آذرماه برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب عازم اردوهای راهیان نور می شوند.

وی با اشاره به اینکه بازدید هر گروه به مدت سه از این مناطق است افزود:کاروان های راهیان نور از مناطق دهلاويه، طلائيه، شلمچه، اروند كنار و هویزه بازدید می کنند.

به گفته وی، دانش آموزان شركت كننده در اين اردوها بيمه هستند و به صورت داوطلبانه و با رضايت والدينشان در این اردوها شرکت می کنند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان، دیدار از مناطق جنگی و آشنایی با آثار به جا مانده از دوران دفاع مقدس، را موثر، سازنده و هدایتگر در تربیت دینی دانش آموزان دانست و گفت: سیر و سفر در تاریخ دفاع مقدس ایران با حضور در صحنه و مناطق عملیاتی این دفاع مقدس آثار و برکات موثری بر اخلاق و رفتار دانش آموزان و تحول روحی و انقلاب معنوی در آنها دارد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.