آزمون سراسری دوره های آموزشی جديد انجمن سينمای جوانان ايران روز 23آبان ماه جاری در سراسر كشور برگزار می شود.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران  به نقل از وابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، سعید پوراسماعیلی معاون فرهنگی و آموزش این انجمن خاطرنشان كرد: خوشبختانه دوره های آموزشی جدید انجمن سینمای جوان با استقبال مطلوبی از سوی جوانان علاقمند به سینما در سراسر كشور رو به رو شده و قرار است آزمون ورودی این دوره ها، به صورت همزمان در بیش از 50 شهر ایران برگزار شود.

وی كاهش زمان دوره ها و به تبع آن كاهش شهریه هنرجویان و همچنین تبلیغات تلویزیونی و شهری به ویژه در شهرستان ها را از دلایل افزایش اقبال جوانان به این دوره های آموزشی دانست و افزود: البته طی روزهای اخیر به دلیل همزمانی با ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران بزرگوار ایشان، فرصت تبلیغاتی كمتری داشتیم، ولی با این وجود، باز هم میزان استقبال جوانان از این دوره های آموزشی بر اساس آمارهای به دست آمده از مرحله ثبت نام داوطلبان، قابل تامل است و به نسبت سال های قبل افزایش یافته است.

پوراسماعیلی تصریح كرد: در دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران در سراسر كشور امكان برگزاری این آزمون برای تشكیل دو كلاس در دو مقطع سنی فراهم شده است . مقطع اصلی كلاس هایی است كه هنرجویان بین 18 تا 25 سال را در برمی گیرد و كلاس دیگر به هنرجویان 25 سال به بالاتر مربوط می شود كه مدیران دفاتر با توجه به شرایط و تعداد هنرجویان در این خصوص تصمیم می گیرند. این آزمون به صورت كتبی برگزار و در ادامه با مصاحبه از داوطلبان به پایان می رسد.

معاون فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران تاكید كرد: بعد از آسیب شناسی های صورت گرفته در خصوص دوره های آموزشی انجمن، دوره های جدید آموزش سینما در انجمن مبتنی بر آموزش های كاربردی و كوتاه مدت طراحی شد و بعد از برگزاری این آزمون، برای اولین بار شاهد برگزاری دوره های جدید هستیم كه قطعا تمام جزئیات آن ها به صورت دقیق مورد مطالعه قرار گرفته است. همچنین اساتید ومدرسان این دوره ها در سراسر كشور مشخص شده و از دروس و شیوه های تدریس مطلع شده اند.

وی در پایان خاطر نشان كرد: با توجه به استقبال داوطلبان و تاكید مدیریت انجمن و فراهم كردن امكانات و شرایط لازم برای تحول دوره های آموزشی سینما، می توان نسبت به آینده این دوره ها خوشبین بود تا از این طریق طی جریان هدفمند و مستمر، استعدادهای جدید كشف و پس از پرورش در مسیر درست، در خدمت سینمای كشور قرار گیرند.


انتهای پیام


برچسب ها: انجمن ، آموزش ، جوان ، سینمای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.