رئیس کمیته آیروبیک فدراسیون ژیمناستیک گفت: فدراسیون ژیمناستیک بودجه لازم را در اختیار ما قرار نداد تا در مسابقات جهانی و آسیایی شرکت کنیم.

علی نصیری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بیان داشت: به دلیل مشکلات مالی فدراسیون و عدم تخصیص ندادن بودجه به این شاخه از ژیمناستیک، نتوانستیم ورزشکارانمان را به مسابقات آسیایی و جهانی که تاکنون برگزار شده اعزام کنیم و تا دقیقه 90 به دنبال راهی کردن گروهی از بچه‌ها در رده سنی جوانان بودیم.

وی افزود: به طوریکه بعد از 90 سال ژیمناستیک ایران توانست اولین مدال را در مسابقات آسیایی کسب کند و با اختلاف امتیاز خیلی کم مقام دوم را در سال 91 بدست بیاورند.

رئیس کمیته ایروژیم در خصوص مسابقات کشوری اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور، در 2گروه سنی جوانان و بزرگسالان تا 2ماهه آینده برگزار خواهد شد که استان‌های خراسان، کرمان و اصفهان برای میزبانی این دوره از رقابت‌ها کاندید شدند.

نصیری گفت: در رده خردسالان و نوجوانان 14تیم حضور داشتند و احتمال می‌دهیم در رده سنی بزرگسالان و جوانان 11 استان شرکت نمایند.

وی درباره هزینه‌های مسابقات تصریح کرد: طبق قانون، هزینه‌های مسابقات کشوری را باید فدراسیون متقبل شود، اما دلیل عدم حمایتی مالی، هیئت‌ها این هزینه‌ها را پرداخت می‌کنند و این قدرت حرکت و تصمیم گیری ار از ما گیرد.

نصیری افزود: عدم برگزاری مسابقات، اولین ضربه را متوجه ورزشکارانمان می‌نماید و باعث رکود و کاهش انگیزه روانی، آن‌ها می‌شود و باید طوری مورد حمایت قرار گیرند که انگیزه آن‌ها افزایش یابد و نه موجب دلزدگی آن‌ها از دور ورزش و قهرمانی شویم.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار