اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در تلاش هستند طی دیداری، مسئولان بیمارستان‌های تخصصی وضعیت حداقل و حداکثری دریافت کارانه پرستاران و سایر اقشار پزشکی را بررسی کنیم.

عبدالرحمان رستمیان، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در تلاش هستند طی دیداری با مسئولان بیمارستان‌های تخصصی وضعیت حداقل و حداکثری دریافت کارانه پرستاران را بررسی و تعدیل کنند.

وی گفت: طی بررسی‌های اجمالی متوجه شده‌ام حقوق و کارانه پرستاران در بیمارستان‌های مختلف بسیار تفاوت دارد و گاهی در برخی از بیمارستان‌های حتی دولتی تفاوت 3 تا 5 برابری با سایر مراکز دارد.

وی تصریح کرد: البته تفاوت دریافتی حقوق پرستاران در پزشکان و برخی تخصص‌ها دیده می‌شود و باید با مقایسه با معیارهای جهانی بتوان میزان حداقل و حداکثری دریافتی حقوق پرستاران و پزشکان را تعدیل نمود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۰:۳۲ ۱۸ آبان ۱۳۹۳
با سلام
خواهش میکنم این پیام منو به آقای سلامی عزیز برسونید
آقای سلامی خواهش میکنم این حق اشعه پرتوکارانو که تو قانون 50 درصد حقوقه و به هیچ وجه اجرا نمیشه پیگیری کنین من کارشناس رادیولوژی هستم دارم طرحمو میگذرونم با روزی حداقل 150 اکسپوز ماهی به 60 هزار تومن حق اشه میدن واقعا این از انصا ف و عدالت به دوره
امیدمون به شماست ما نه انجمن فعالی داریم ونه صنفی که مارو حمایت کنه
آخرین اخبار