ساري؛

استعدادیاب نخبه فوتبال اروپا در مازندران

دبیر دپارتمان آموزش مربیان هیئت فوتبال مازندران از حضور مدرس آلمانی اتحادیه فوتبال اروپا برای آموزش مربیگری در ساری خبر داد.

امینی درگفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: یوهان اوه مدرس آلمانی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) برای آموزش مربیگری سفر یک روزه ای در ساری خواهند داشت.
 
وی با اشاره به برگزاری کلاس بازآموزی یک روزه مربیگری حرفه ای فوتبال افزود:  این کلاس که 23 آبان در ساری برگزار می شود ، حضور تمامی مربیان فوتبال مازندران در رده های مختلف آزاد بود و تمامی مربیان می توانند نکات جدید آموزش مربیگری را از این مدرس بیاموزند.
 
دبیردپارتمان آموزش مربیان فوتبال مازندران باشاره به اینکه اوه از مدرسین فوتبال پایه و استعدادیاب نخبه فوتبال اروپا محسوب می شود تصریح کرد:، یوهان اوه مدرس یوفا برای برگزاری چند روزه کلاس مربیگری در تهران حضور دارند که به اصرار هیئت فوتبال و کمیته آموزش فوتبال مازندران در ساری حضور می یابند.
 
امینی در پایان از برگزاری دو کلاس درجه یک و دو فوتسال در چهار ماه پایانی سال در استان خبر داد و افزود: کلاس مربیگری درجه B  فوتبال به صورت منطقه ای یک بار در سال و همچنین کلاس مربیگری درجه C  دو بار از سال 94 در استان برگزار می شود.

انتهاي پيام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.