سرمربی موقت تیم ملی امید گفت: طی صحبت‌هایی که داشتیم، با مسئولان توافق کردم که به صورت موقت و برای اردوی قطر هدایت تیم ملی امید را بر عهده بگیرم.

هومن افاضلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مسئولان تصمیم گرفتند که من به عنوان سرمربی موقت هدایت تیم ملی امید را در اردوی قطر بر عهده بگیرم تا سرمربی دائم توسط کمیته فنی و مدیر تیم ملی امید انتخاب شود.

افاضلی در ادامه بیان کرد: به هر حال مثل همیشه من به عنوان سرمربی موقت تیم ملی امید انتخاب شدم و هدایت تیم ملی امید را در اردوی قطر بر عهده خواهم داشت.

وی درباره اینکه گزینه اصلی هدایت تیم ملی امید است، عنوان کرد: به هر حال من باید همه جوانب را در نظر بگیرم و بعد جواب نهایی را به مسئولان بدهم. مربی دائمی با موقت فرق نمی‌کند. من به خاطر اینکه کارهای تیم ملی امید در زمین نماند قبول کردم که سرمربی موقت این تیم شوم اما برای هدایت تیم ملی امید به صورت دائم احتیاج به ملزومات و امکانات دارم و برنامه ریزی بلند مدت هم باید تدوین شود.

وی درباره گزینه‌های دیگر برای هدایت تیم ملی امید بیان کرد: گزینه‌های هدایت تیم ملی قرار است در جلسه کمیته فنی بررسی شوند. ما اعضای کمیته فنی قرار است برنامه‌های گزینه‌ها را بررسی و از بین آنها یک نفر را به عنوان سرمربی تیم ملی امید انتخاب کنیم.

افاضلی درباره وضعیت بازیکنان سرباز تیم ملی امید تصریح کرد: این مسئله همواره در تیم ملی امید وجود داشته و موضوع تازه‌ای نیست. من کارهای فنی تیم ملی امید را بر عهده دارم و مسئولان تیم قرار است که مشکل بازیکنان سرباز را برای خروج از کشور برطرف کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بازیکنان فردا قرار است خودشان را به کادر فنی تیم ملی امید معرفی کنند و بعد از یک جلسه تمرین روز سه شنبه راهی قطر می‌شویم. در اردوی قطر هم دو بازی تدارکاتی با تیم ملی المپیک قطر و تیم الاهلی قطر برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: امید ، گزینه ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار