رفتار مسئولان و دست اندرکاران فرهنگی حاکی از آن بوده که ما هنرپیشه‌ها به مردم بدهکاریم.

گیتی‌ ساعتچی بازیگر پیشکسوت سریال‌های تلویزیونی با اشاره به پیشنهادهای اخیری که در خصوص حضور در پروژه‌های متفاوت  به وی شده بود در گفتگو  با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت:  بعد از حضور در نقش ملکه مادر در سریال "معمای شاه" برای ایفای نقش در چند پروژه از سوی عوامل آن‌ها به من پیشنهاد شد.

وی افزود: متاسفانه همه پیشنهاد‌ها به دور از انصاف و در نظر گرفتن شرایط کاری من بوده است. به این دلیل که سالها است از خاک صحنه خوردن من می‌گذرد.
 
بازیگر سریال معمای شاه، تصریح کرد: نزدیک به نیم قرن از فعالیت هنری‌ام در صحنه تئاتر و سریال‌های تلویزیونی می‌گذرد و مناسب خود نمی‌دانم که در حد چند سکانس وارد پروژه ای شوم.

ساعتچی ادامه داد: در سریال "معمای شاه" 2 سال حضور پررنگ داشتم و به نظرم ایفای چند در یک اثر 90 دقیقه‌ای نمی‌تواند مناسب سابقه کاری‌ام باشد.
 
این هنرمند کشورمان ضمن ابراز گلایه از برخی مسئولان گفت: رفتار مسئولان دست اندر کار جوری بوده است که انگار تمام هنرمندان پیشکسوت و قدیمی به مردم بدهکارند و باید به عوامل یک پروژه هم مبلغی را نیز دستی بدهند.
 
وی افزود: زندگی ما هم مثل اقشار دیگر جامعه باید سپری شود و هنر پیشگی نیز شغل اول و آخرمان بوده است و فکر می‌کنم بیان این مطلب که شما هنرمند هستید، ثابت نمی‌کند که ما باید مجانی کار کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار