نایب قهرمان بانوان جهان گفت: از اینکه به عنوان اولین بانوی ایرانی در فینال مسابقات جهانی حضور داشتم خوشحالم، ولی به خاطر از دست دادن مدال طلا ناراحتم.

حمیده عباسعلی بانوی نقره‌ای ایران در مسابقات جهانی آلمان، پس از کسب مدال نقره، در مسابقه فینال 68+ کیلو گرم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: متاسفانه بازی فینال را واگذار کردم و از این بابت ناراحتم، همانطور که همه می‌دانند این اولین حضور بانوان ایرانی در این مسابقات بود و به نوعی هیچکس توقع  نداشت که یک بانوی ایرانی بتواند در فینال ظاهر شود! و من از این بابت خوشحالم که به عنوان اولین بانوی ایرانی در فینال مسابقات جهانی حضور پیدا کردم.
 
نایب قهرمان کاراته بانوان جهان بیان داشت: امیدوارم که بتوانم در دوره بعدی این مسابقات مدال طلای این رقابت‌ها را کسب کنم و در واقع به یکی از اهداف خود برسم.
 
عباسعلی اظهار داشت: هم خوشحالم و هم ناراحت. خوشحال به خاطر حضورم در فینال و ناراحت به دلیل از دست دادن مدال طلا، چون توانایی کسب مدال طلای جهان را در خود می‌بینم و توقعم از خودم زیاد است.
 
 وی در پایان خاطر نشان کرد: خوشحالم به عنوان نماینده بانوان کشورم با حجاب و اعتقاداتم در این مسابقات شرکت داشتم تا به جهانیان بیش از پیش ثابت شود که حجاب مانع پیشرفت زنان مسلمان نیست و بلکه باعث مصونیت ما زنان است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، دست ، طلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار