باهدف ارتقاي سطح توانمندي صنايع داخلي و بهره گيري از نيروي انساني متخصص، سمينار علمي تامين و بومي سازي تجهيزات ريلي مترو برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگاراجتماعي باشگاه خبرنگاران در راستاي پيام سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي"و سياست هاي كلي اقتصاد مقاومتي و با هدف بومي سازي كامل تجهيزات فني و سياستگذاري براي ساخت داخل، سمينـار تامين و بومي سازي ريل و تجهيزات ريلي مترو با مشاركت سازندگان داخلي، سرمايه گذاران،دانشگاهيان، مشاورين، پيمانكاران و متوليان صنعت ريلي كشور و نمايندگاني از دولت و مجلس در روز سه شنبه 20 آبان ماه جاري در محل ساختمان مركـزي مترو برگزار مي شود.

ارتقاي سطح توانمندي صنايع داخلي، بهره گيري از نيروي انساني متخصص با هدف كاهش قيمت تمام شده ، جلوگيري از خروج ارز و كاهش اثرات تحريم ها و پياده سازي مدل پايدار اقتصاد مقاومتي در اين بخش از ديگر اهداف اين سمينار است.

بر اساس برنامه توسعه اي خطوط مترو در كشور با حدود 36 خط درون شهري به طول 816 كيلومتر و 17 خط اقماري به طول حدود 560 كيلومتر،ارتقاي توان داخلي و سرمايه گذاري در اين زمينه، نويدبخش بازار خوبي براي سازندگان و سرمايه گذاران تجهيزات ريلي در كشور خواهد بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: سمینار ، مترو ، تجهیزات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار