تعاون از بخش‌های تاثیرگذار جامعه و بهترین ابزار برای ارتقای روحیه کار دسته جمعی است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ به نقل از روابط عمومی ،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: برای ارتقاء و تحول در بخش تعاون گسترش فرهنگ تعاون و روحیه جمعی در جامعه ضروری است.

غریوی با بیان اینکه بخش تعاون از بخش‌های تاثیرگذار جامعه محسوب می‌شود، افزود: برای ارتقای این بخش باید روحیه کار دسته جمعی افزایش یابد .

وی با اشاره به اینکه استفاده از خرد جمعی موجب رشد و رونق اقتصادی در جامعه می‌شود، تصریح کرد: تعاونی‌ها بخش مهم جامعه برای استفاده از خرد جمعی هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به برگزاری نشست گسترش و توسعه تشکل‌های کارگری در زنجان یادآور شد: برای ارتقای این تشکل‌ها باید نهادهای تاثیرگذار در این زمینه نقش خود را ایفا کنند.

غریوی با بیان اینکه تنها یک تشکل نمی‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد، تصریح کرد: نمایندگان کارگران و کارفرمایان با ارتباط گیری صحیح با هئیت‌های تشخیص و حل اختلاف و کمیته‌هایی که در این زمینه پیش‌بینی شده است، می‌توانند اقدامات لازم را برای همگرایی مطلوبتر فراهم کنند .

وی با بیان اینکه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در زمینه مطالبات جامعه کارگری و کارفرمایی همه همت خود را به کار می‌گیرد، خاطر نشان کرد: این اداره کل موظف است بی‌طرفانه نسبت به ایجاد تشکل‌های کارگری در واحد های مشمول قانون کار اقدام کند .



انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.