مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی، روستایی و عشایری استان اردبیل گفت: با برنامه ریزی انجام شده در 7 ماهه امسال تعداد بیمه شدگان روستایی، عشایری و کشاورزی در استان از 84 هزار نفر به 130 هزار نفر افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ رضا عبداللهی افزود: استان اردبیل در پوشش بیمه اجتماعی کشاورزی، روستایی و عشایری رتبه ۹ کشور را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: تفاهم نامه‌ای مشترک بین صندوق بیمه روستایی، کشاورزی و عشایری استان با استانداری اردبیل امضا شده و براساس این تفاهم نامه بیمه کشاورزی در استان ارتقا می‌یابد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی، روستایی و عشایری استان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر 30 درصد روستاییان تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی است که با برنامه ریزی انجام‌شده در صدد هستیم این آمار را به 80 درصد افزایش دهیم.

عبداللهی گفت: 78 کارگزاری صندوق بیمه در استان فعالیت می کنند که کارگزاران در دهستان ها و برای هر روستا تعبیه شده است.

وی بیان کرد: ‌دولت تدبیر و امید گام‌های اساسی در برنامه‌های اساسی در راستای توسعه بیمه سلامت و روستای در کشور برداشته که این امر توسعه پایدار روستا را نیز به دنبال دارد.

عبداللهی افزود: روستاها مهد تولید و کشاورزی بوده و باید با حمایت های اساسی از این قشر در افزایش تولید در منطقه و کشور گام اساسی برداریم.

انتهای پیام/ ش/ن

برچسب ها: اردبیل ، افزایش ، بیمه ، روستایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.