سرمربی تیم ملی کشورمان گفت: من از تیم ملی امید ایران بی‌اطلاع هستم و در تنها جلسه‌ای که دعوت شدم شاهد به دار آویخته شدن وینگادا بودم.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص دیدار تدارکاتی برابر کره جنوبی در پاسخ به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک تیم ملی کره جنوبی اولین و مهمترین قدم برای موفقیت در جام ملتهاست و ما همه تلاشمان را به کار می‌گیریم که بتوانیم در این بازی و سایر بازی‌ها پیروز باشیم.

وی در ادامه افزود: همانطور که می‌دانید در جام ملتها در گروه سختی قرار داریم و کار دشواری را پیش رو داریم و به جرأت می‌توانم بگویم کار ما در جام ملتها از جام جهانی برزیل به مراتب سخت‌تر است.

سرمربی تیم ملی کشورمان ادامه داد: اکنون توقعات هواداران تیم ملی بالا رفته است و همه انتظار دارند که تیم ملی را در سطوح بالاتری در جام ملتها ببینند. خوشبختانه توانسته‌ایم توقعات هواداران را در جام جهانی برزیل برآورده کنیم و این امید می‌رود که بتوانیم در جام ملتها موفقیت‌هایمان را تکرار کنیم.

وی در خصوص کنفرانس مالزی بیان کرد: هفته قبل در کنفرانس فیفا در کشور مالزی حاضر بودم و همه کارشناسان عملکرد تیم ملی ایران را مورد تحسین قرار دادند و همین مسئله کار ما را در جام ملتها سخت می‌کند. ما از عملکرد بازیکنان در جام جهانی راضی هستیم و باید عنوان کنیم که کار فوق‌العاده‌ای را انجام دادند.

کی‌روش در مورد زمان باقی‌مانده تا جام ملتها افزود: نباید با توجه به زمان کمی که تا جام ملتها داریم به هیچ وجه زمانی را از دست بدهیم. همه باید دست به دست هم دهیم تا از تیم ملی به بهترین شیوه حمایت کنیم و موفقیت در جام ملتها را جشن بگیریم. در برزیل کسی از ما توقعی نداشت اما اکنون توقعات از ما بالاست و طرفداران تیم ملی خواهان بهترین نتیجه از تیم ملی هستند.

سرمربی تیم ملی ایران در مورد اینکه آیا وعده‌ای مبنی بر قهرمانی در جام ملتها خواهد داد گفت: صحبت کردن در خصوص وعده و وعید درست نیست بلکه باید در عمل کار انجام شود. اکنون تیم‌های همگروه ما و سایر تیم‌ها سخت مشغول فعالیت هستند در حالی که ما هنوز کار خاصی را انجام نداده‌ایم. ما باید همه تیم‌ها را پشت سر بگذاریم و در زمین فوتبال آنها را شکست دهیم که این مسئله با حمایت و پشتیبانی فدراسیون فوتبال و دستاوردهای بازیکنان باعث غرور و سربلندی ملت ایران خواهد شد.

وی در مورد اینکه آیا جزو 4 تیم برتر آسیا خواهیم شد گفت: من قولی نمی‌دهم تنها چیزی که قول می‌دهم این است که هر روز تلاش کنیم تا بتوانیم به جام ملتها امیدوار باشیم. شرایط هم‌اکنوم مهیا است و در ابتدا باید کره جنوبی را پشت سر بگذاریم و با اعتماد کاملی که به بازیکناد داریم می‌توانیم امیدوار باشیم این آرزو را تحقق بخشیم. من ایمان دارم با این آمادگی در جام ملتها نتیجه لازم را کسب خواهیم کرد و خالق شگفتی می‌شویم.

کی‌روش در خوصوص وضعیت تیم ملی امید ایران بیان کرد: من از وضعیت تیم ملی امید اطلاعی ندارم تنها جلسه‌ای که دعوت شده بودم در آن شاهد به دار آویخته شدن وینگادا بودم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
msg13
۲۳:۵۴ ۱۸ آبان ۱۳۹۳
اقاي سرمربي شگفتي جام يه كشوري مثل هند ميشه نه ما كه تو رده بندي فيفا تو اسيا اوليم
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۲۲:۱۳ ۱۸ آبان ۱۳۹۳
...به همین خیال باش ایران ضعیف ترین تیم حاضر در جام ملتهای آسیا خواهدبود این خط واین نشون.ببین کی گفتم بعدا نگید داور و اب وهوا و......
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۲۸ ۱۸ آبان ۱۳۹۳
ایران اگه در جام ملتها اول هم بشه شگفتی نیافریده شگفتی یعنی قهرمانیه جهان
United States of America
ناشناس
۱۸:۰۷ ۱۸ آبان ۱۳۹۳
شگفتی در حد تیم ملی . تیم ما در قهرمانی آسیا در رده آخر تیم ها میشود درود بر آقای کیروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۱۸ آبان ۱۳۹۳
مواظب خودت باش همین الان هم این طناب دور گردنت
Iran (Islamic Republic of)
ارشیا
۱۷:۲۰ ۱۸ آبان ۱۳۹۳
نقل قولهای شما با بقیه سایتها متفاوت است
آخرین اخبار