در دوره اول این نظرسنجی که سال گذشته در 41 گروه کالا و خدمات موردنیاز اقشار جامعه برگزار شد، حدود 700 هزار رأی از سرتاسر کشور جمع آوری و بر اساس این آرا در هر گروه برندهای محبوب معرفی شدند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛  رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: در پی اعلام رسمی برنامه های "جشنواره ملی برند محبوب" در آبان ماه امسال، نظرسنجی مردمی در گروه های مختلف کالا و خدمات مصرفی از ابتدای آذر ماه جاری به مدت 40 روز در سراسر کشور به اجرا گذاشته می شود.

  دکتر سید محمد جعفری با اعلام این خبر افزود: در این نظرسنجی، هواداران و مشتریان وفادار هر یک از برندها، ضمن اعلام حمایت و  رای دادن به برندهای محبوب خود، زمینه انتخاب این برندها را به عنوان برند محبوب بازار ایران فراهم خواهند آورد.
   
 وی با اشاره به اینکه شناسایی برندهای برتر محبوب مصرف کنندگان می تواند، زمینه اطلاع رسانی و آشنایی هر چه بیشتر مردم را با برندهای محبوب فراهم کرده به مصرف کنندگان در خریدهای بهتر کمک شایانی کند، تصریح کرد: این جشنواره به عنوان یک رویداد بزرگ ملی با مشارکت و حمایت جدی فراکسیون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

 جعفری از کلیه مردم به عنوان داوران اصلی انتخاب برندهای محبوب، درخواست کرد تا ضمن شرکت در این نظرسنجی و رای دادن به برندهای محبوب خود، زمینه انتخاب آنها را به عنوان محبوب ترین برندهای بازار ایران را فراهم آورده، ضمن تقدیر از تلاش های شرکت های مذکور، زمینه خریدهای بهتر مبتنی بر این برندهای محبوب را برای سایر هموطنان فراهم آورند.

  دکتر محمد ناطق، دبیر اجرایی جشنواره برند محبوب نیز اظهار داشت: در پی برگزاری موفق اولین دوره نظرسنجی برندهای محبوب در سال 1392 دومین دوره نظر سنجی برندهای محبوب مردم از طریق چهار روش اینترنتی، پیامکی، حضوری و تلفنی در گروه های مختلف کالاو خدمات مصرفی مورد نیاز اقشار جامعه انجام و در نهایت برگزیدگان طی مراسمی در روز 5 بهمن ماه امسال در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما معرفی می شوند. 

  وی با اشاره  به نتایج نظرسنجی سال 1392 گفت: در دوره اول این نظرسنجی که در 41 گروه کالا و خدمات موردنیاز اقشار جامعه برگزار شد، حدود 700 هزار رأی از سرتاسر کشور جمع آوری و  بر اساس این آرا در هر گروه 2 برند به عنوان برندهای اول و دوم معرفی شدند. علاقه مندان به کسب اطلاعات در مورد جشنواره امسال یا اطلاع از نتایج نظر سنجی اولین دوره برند محبوب می توانند  
به نشانی www.IranTopBrands.org  مراجعه کنند.

  ناطق افزود: در این دوره با توسعه مدل اجرایی جشنواره، گروه های کالا و خدمات به حدود 80 گروه توسعه پیدا کرده اند که بر اساس آرای مردمی، برندهای حایز بالاترین رای در هر گروه به عنوان برند محبوب معرفی خواهند شد.

      وی اظهار داشت: در جشنواره امسال برند های برتر در حوزه کالاهای الکترونیکی از قبیل تلفن و تلفن همراه، ماشین های اداری و وسایل  صوتی- تصویری؛ بانک، بیمه و تجارت الکترونیکی؛ لوزام خانگی؛ سلامت و آرایشی؛ مسافرت، تفریح و سرگرمی؛ مواد خوراکی و نوشیدنی؛ مد و لوکس مشارکت دارند.

   دبیر اجرایی جشنواره برند محبوب گفت:  برندهای ملی و همچنین نمایندگی برندهای خارجی فعال در بازار ایران هستند که با ارایه مدارک مورد نیاز و بر اساس تناسب فعالیت با یک یا چند مورد از گروه های کالا و خدمات می توانند، قبل از شروع نظرسنجی با ثبت اطلاعات برندشان در سایت جشنواره نسبت به ثبت برند اقدام  و در این نظرسنجی شرکت کنند. 

  وی از برگزاری "پیش همایش" اطلاع رسانی برنامه های جشنواره به برندها در هفته اول آذر ماه خبر داد و عنوان کرد: به کلیه برندها توصیه می شود تا ضمن اطلاع و همراهی با برنامه هایی که دبیرخانه جشنواره برای نظرسنجی تدارک دیده است، با اطلاع رسانی مناسب به مشتریان وفادار خود و دعوت از آنها به منظور مشارکت در نظرسنجی، هواداران را به اعلام حمایت از برند محبوب شان دعوت کنند.

  گفتنی است، همزمان با جشن پایانی این جشنواره، جوایز ارزشمندی نیز از طرف دبیرخانه جشنواره برای تعدادی از هواداران برندهای محبوب در نظر گرفته شده است که به آنان اهدا خواهند شد.

برچسب ها: برند ، کالا ، مشتری ، نظر سنجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار