علی اصغر فانی در حاشیه افتتاحیه اجلاس جهانی ESD در دیدار با ولیعهد ژاپن از آمادگی ایران جهت گسترش همکاری های آموزشی خبر داد

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش کشورمان که به منظور شرکت در اجلاس جهانی آموزش برای توسعه پایدار(ESD)  به ژاپن عزیمت نموده است، عصر روز یکشنبه 18آبان 1393 در حاشیه مراسم افتتاحیه اجلاس مذبور طی سخنان کوتاهی با عالیجناب ناروهیتو ولیعهد ژاپن دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار ولیعهد ژاپن ضمن خوشامدگویی به وزیر آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه، خاطر نشان نمود که باتوجه به اهمیت موضوع آموزش، این اجلاس به همکاری کشورهای مختلف از جمله ایران بتواند به اهداف تعیین شده خود دست یابد.

علی اصغر فانی وزیر کشورمان ضمن تشکر از میزبانی دولت ژاپن جهت برگزاری این اجلاس اظهار داشت که تاکنون جمهوری اسلامی ایران، گامهای مهمی در زمینه آموزش برداشته و آمادگی دارد تا تجارب خود را با سایر کشورها از جمله ژاپن منتقل نماید وی همچنین تاکید کرد ایران آمادگی دارد تا از تجارب ژاپن در زمینه آموزش بهربرداری نماید.

شایان ذکر است؛اجلاس جهانی آموزش برای توسعه پایدار با همکاری یونسکو و به میزبانی دولت ژاپن از روز دوشنبه به مدت سه روز در شهر ناگویای ژاپن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار