دز حرفه‌ای که با دزدیدن خودرو و برداشتن مدارک هویتی مالباخته اقدام به اخاذی می‌کرد،‌در یک قرار صوری دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ساعت 18:50 ،‌ هجدهم آبان ماه شخصی به هویت حسن به کلانتری 145 آزادی مراجعه و به ماموران اظهار داشت که در تاریخ 9 آبان ماه خودرویش به سرقت رفته است که 2 روز بعد خودرو توسط ماموران کشف شد.
 
وی ادامه داد: ساعاتی پیش فردی با بنده تماس گرفت،‌ خودش را دزد ماشینم معرفی کرد و گفت که مدارکم دست وی می‌باشد و می‌تواند در ازای گرفتن یک میلیون تومان مدارکم را دوباره تحویلم دهد.
 
ماموران پس از بررسی موضوع ، آموزش‌های لازم را به مالباخته ارائه کردند و موجبات برقراری یک قرار صوری را فراهم کردند.
 
در ادامه مقرر شد، شاکی با سارق تماس گرفته و یکدیگر را در بزرگراه ستاری ملاقلات کنند،‌ سپس ماموران به همراه شاکی به محل مورد نظر مراجعه و محل مورد نظر را به طور نامحسوس تحت مراقبت‌ قرار دادند.
 
سرانجام مرد سارق در محل حاضر ولی با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد که ماموران با شلیک یک تیر هوایی متهم را دستگیر و به کلانتری منتقل می‌کنند.
 
در تحقیقات به عمل آمده از متهم که سیاوش نام داشت، مشخص شد وی از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار خودرو در غرب پایتخت است که پس از سرقت خودرو، با برداشتن مدارک هویتی افراد، خودرویشان را به صورت بلاصاحب رها می‌کرد و پس  از چند روز با تماس به مالباخته در ازای پس از دادن مدارک اخاذی می‌کرد.
 
سرهنگ حجت الله مرادی رئیس کلانتری 135 آزادی با تائید این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم به همراه پرونده‌اش در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار