به گزارش باشگاه خبرنگاران رشت ، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از آغازاجرای طرح رسیدگی به شکایات مردمی مرتبط با تخلفات پزشکی در این استان خبرداد.
انوش برزیگر گفت: درصورت مشاهده هرگونه تخلف در روند ارایه خدمات پزشکی و درمانی با متخلفان برخورد می شود.
وی مدت زمان رسیدگی به شکایات مردمی را 10 روز اعلام کرد و افزود: شماره تلفن 1690 و پایگاه اینترنتی www.1690.ir آماده دریافت شکایات ، گزارش و پیشنهادهای مردم درخصوص تخلفات پزشکی درمراکز درمانی ومطب های خصوصی است .
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه اعضای 9 نفره ستاد رسیدگی به شکایات مردمی مربوط به تخلفات پزشکی وظیفه بررسی وپیگیری شکایات مردم را برعهده دارند، خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح نظارت بر روند درمان واعمال تعرفه های تعیین شده پزشکی – جلوگیری از انحراف پزشکی وپرداختهای غیرمتعارف موسوم به زیرمیزی است.
برزیگر اضافه کرد : سامانه 1590 و 1490 هم اماده دریافت شکایات و گزارشات مردمی درخصوص طرح های تحول سلامت و حوزه بهداشت استان است.